Hallo

Hallo allemaal,

Ik ben van het meiforum en heb zelf 3 jaar lang erover moeten doen om zwanger te raken,net voor we met de eerste KI zouden beginnen.
Ik heb heel lang op dit forum gezeten en weet niet of er nog meiden van toen zijn,ik wil jullie eigenlijk alleen maar even een hart onder de riem steken,geef de moed niet op meiden!!!
En ja het doet erg pijn als iemand in je omgeving een kindje krijgt als jezelf al zolang bezig bent,bescherm jezelf daar tegen hoor,daar heb je echt recht toe hoor!

Allemaal heel veel sterkte en ik gun jullie allemaal een zwangerschap,geef niet op!

Heel veel liefs
Snoopy

He lieve Snoopy,

Bedankt voor je lieve berichtje hier op het forum. Dank je dat je schrijft dat we niet moeten opgeven dat klopt dat ben ik wel met je eens.

Fijn dat het zo goed gaat met je en dat je al zover bent, spannend hoor allemaal.

lfs Mick

Hee Mick
bedankt voor jou berichtje op het meiforum!
Leuk dat je soms met ons meeleest en eigenlijk vind ik dat wel erg sterk,ik kon dat toenedretijd echt niet hoor!
Hou je taai en hou je me op de hoogte??
Liefs
Snoop

Hee Snoopy,

Hier nog een gouwe ouwe helaas!!
Bedankt voor je bemoedigende bericht!

Liefs Inge

Ik ben trouwens ook voor de eerste IUI zwanger geraakt maar dat werd een miskraam.

He Snoopy!!!

Leuk wat van je te horen, hoe gaat het met je meis?
Alles goed.

Helaas ben ik hier ook nog steeds, ik ben nu 3 jaar bezig en ik mag eindelijk 19 april weer bij de Gyn komen na weer een jaar aangemoddert te hebben zonder enig resultaat.
Ik heb niet zo veel vertrouwen meer ooit zwanger te raken, ik zie het niet meer gebeuren.
Maar dat komt natuurlijk ook omdat ik een deze dagen mijn NOD weer heb.

Liefs,
Cynthia

Terug
Bovenaan