hallo

Hallo,
Ook ik moet helaas van het januari forum hierheen verhuizen.
Op de echo bleek dinsdag dat ook bij ons slechts een leeg vruchtzakje is te zien. Wacht nu dus in mijn 12e week op een miskraam. Heb vanaf vorige week woensdag bruine afscheiding en rugpijn. Pas vanaf vanochtend komt er wat meer rood bloed los. Dinsdag moet ik terugkomen voor controle.

Bons en Eefje, hoe gaat het met jullie, is de miskraam bij jullie al "op gang gekomen". Ik merk dat ik sinds gister heel snel duizelig ben, hoort dat erbij?
Ik kan op dit moment alleen maar eraan denken dat ik zo snel mogelijk alles uit mijn lichaam wil hebben. En daarna wachten tot mijn menstruatie weer normaal op gang komt.
Gelukkig gaan we over een maand lekker samen op vakantie zodat we dit eerst even goed kunnen verwerken en daarna vol frisse moed weer opnieuw kunnen beginnen.

Allemaal heel veel sterkte.
Nina

Hoi Nina,
Ik wil je veel sterkte toewensen.
Bij mij kwam het niet vanzelf op gang dus het bloed verliezen herken ik niet.
Ik wilde wel dat het ook zo snel mogelijk uit mijn lichaam zou zijn. Helaas duurde dat totdat ik na 1,5 week de curretage had.
Ik hoop dat het je meevalt en wens je veel succes voor de toekomst.
Groetjes van Caroline

hoi nina, heb hetzelfde 4 dagen geleden meegemaakt. een lege vruchtzak.was waarschijnlijk al rond de 6e week zo,maar dacht dat ik deze week 13 weken was.niet dus! bij mij kwam het langzaam opgang tot dat ik op een gegeven moment niet meer kon zitten en staan. we zijn naar de eertse hulp gereden, heb daar een goede pijnstiller gekregen en 1 1/2 uur later moest ik naar de wc en kwam alles vanzelf naar buiten. Je krijgt dus een soort piek in de krampen en dan gebeurt het, daarna was ik wel gelijk alle pijn kwijt! niet echt een opbeurend verhaal maar ik weet wat je doormaakt. veel sterkte van ons

Beste Nina,

Leef met je mee. lekker huilen en je opsluiten met de film als de titanic. Heeft bij mij wel een beetje geholpen.

Sterkte meid, en blijf lekker alles hier van je afpraten dat helpt ook.

Liefs Bons!

Terug
Bovenaan