Hallo

Hoi meiden,

Ik heb nog helemaal geen tekenen dat mijn ei eraan zit te komen??? Normaal heb ik al 2 dagen last van slijm en pijntjes maar nog niets! En dat terwijl het dag 15 is en ik mijn ei meestal op dag 16 heb. Misschien komt het wat later door de stress door mijn vaders ziekenhuis opname (hij is alweer thuis gelukkiig) dus we zien wel. ik ga hem niet missen hoor want klus al een aantal dagen om de dag dus komt wel goed!!

Anna,
Ik ga voor je duimeen dat je goede resultaten krijgt en je bloedruk goed gaat komen!!! Ik hoor het wel.

F,
Wat jammer dat het vals alarm was. Jeetje 42 dagen dat is echt lang zeg. Werd al gek toen ik een keertje 36 dagen cyclus had laatstaan nog langer. Ik hoop dat je gauw ongi wordt of een posi test hebt! temperatuur je niet? Dat is minder duur dan ovutesten. en ook erg betrouwbaar.

Aadje,
Wat fijn dat je bij een andere zkh wel goed opgevangen bent! En kun je snel een echo krjgen. Wat raar dat je vk zegt dat inwenndigee echo's in je baarmoeder gaan. Daar kan het niet eens komen maar komt er alleen tegenaan. Het enige wat bloedingen kan veroorzaken is als het al niet goed is met het vruchtje, een infectie of er te hard met de echo gestoten wordt een dat doet een gyn niet. Dus maak je niet te veel zorgen alles komt goed.

Hoe is het met jullie??? Allemaal ok?

Liefs Claudy

Hoi Claudy, maak je geen zorgen. Je eisprong komt echt nog wel. Ik zou dat ik al een eisprong had met 16 dagen.... Ik zit nu al op een cyclus van 45 dagen en ik heb nog niet eens een eisprong .... Als ik die al krijg. Ik gebruik de Maybe Baby, omdat ik gisteren niet helemaal varens zag wilde ik het even controleren met een CB test. Deze zijn inderdaad erg prijzig!
Ik hoop voor je dat je snel je eisprong hebt. Ik hoop dat ik snel ongi wordt of mijn eisprong krijg want dit is ook niks!

Sterkte! Groetjes F.

Terug
Bovenaan