Hallo

Hoi Meiden,

Ook ik kon niet op de site komen. Het lukt me nu pas.

Debra en S,
Hartelijk gefeliciteert!!! Geniet ervan meiden en probeer positief te blijven en niet teveel aan je vorrige mk te denken. Hou ons op de hoogte.

Anoniem,
Ik zou niet voor je NOD testen ookal is het nog zo moeilijk. Tussen je eisprong en je NOD gebeuren de meeste (70%) miskramen. Wat je normaal als ongi zou beschouwen zie je nu als een mk en dat is voor jezelf erg slecht. Je raakt er alleen depri van. Ik hoop dat je het geduld kunt opbrengen en daarna alsnog met goed nieuws komt.

andere dames,
veel succes met klussen of hou moed tijdens het afwachten van je NOD.

Zelf zit ik nu op dag 23. Normaal heb ik mijn ei op dag 16 en voel dit altijd. dit keer dus niet en tot op heden nog steeds niets. Wel voelt mijn buik al een paar dagen anders en raar maar kan het niet beschrijven. Ook moet ik vaker naar de wwc. En af en toe weeig (net niet misselijk). Ik ga me er niet aan vast houden want mijn lichaam heeft dit al eens eerder gedaan en gewoon ongi geworden. Het raarste is, is dat ik mijn ei niet gevoeld heb. Mijn NOD is op 5 september als ik ervanuit ga dat ik mijn ei toch op dag 16 gehad heb. Er zit niet anders op dan afwachten pfff. Zwaar he?? Ik laat het jullie wel weten. Oja zou het door de maansteen komen??? Dit is de eerste cyclus dat ik hem vanaf dag 1 om heb....

tot Gauw,

Liefs Claudy.

Hoi Claudy,

Wat je zegt klopt inderdaad. Het is best beangstigend hoeveel miskramen er voorkomen!
Dus jij weet niet zeker wanneer je je eisprong nu hebt gehad? Je kwaaltjes klinken in ieder geval goed! Zelf ben ik nu 5 weken na mijn ongi en ik heb nog helemaal geen ei gehad... erg he?! Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar het is wel super irritant. Ik draag net als jij nu ook een maansteentje en ik slik teunisbloemolie. Hopelijk werkt het maansteentje snel bij ons!

Groetjes F.

Hoi F,

Ja erg he? zo vaak. Toen ik in het maartforum zat was ik de eerste waar het mis ging. Ik kom er af een toe nog ff kijken en het viel mij op dat er daarna veel meiden een mk kregen. Dat wordt je dus nooit verteld totdat je er zelf een krijgt. Wel jammer dat we het niet van te voren wisten.

Nee ik weet niet of mijn ei gesprongen is misscchien heeft hij dat ook nog niet gedaan. Dan krijg ik net als jij ook een lange cyclus. Er niet mee bezig zijn gaat dan niet meer zo makkelijk he? Dit is echt frustrerend zeg. Begrijp hoe jij je moet voelen heb ook een keer een lange cyclus gehad.

De laatste dagen ben ik vreselijk moe. Vanaag heb ik zelfs van 1 tot 4 geslapen en ben nu weer moe..... begrijp er niets van. Ik hoop dat ik niet ziek ben ofzo, als het zo blijft na mijn NOD dan bel ik de HA (als mijn test nega is of ik ongi ben).

Ik hoop id dat het steentje bij ons zijn werk doet. Ik heb zelfs een robijn voor het geval ik zwanger wordt, die beschermt tegen miskramen namelijk. Misschien hou ik dan wel mijn kindje vast. Wie weet nog een week doorbijten.

Liefs Claudy

Hoi Claudy,

We kunnen inderdaad maar 1 ding doen en dat is geduldig afwachten... en geduld is nu net een eigenschap die ik niet heb hahaha.

We houden elkaar op de hoogte. Sterkte!

Groetjes F.

Hahaha,
wat jammer dat je geen geduld hebt. Ik heb het best veel vandaar dat ik me aardig kan inhu\ouden. Maar ook mijn geduld iseenkeer op.... En toch moeten we door. Sterkte en veel succes!!!!

Liefs Claudy

ps. symptomen nog steeds aanwezig hier.

Terug
Bovenaan