Hallo

Hallo, ik heb in augustus een mk gehad, terwijl ik eindelijk zwanger was na 1 jaar. Nu zitten we weer al in november en nog niets. Ik word er al een beetje wanhopig van! Iedereen roept wel (en wel goed bedoeld) "het komt allemaal wel goed" maar ik heb er eigenlijk niet zoveel hoop meer op na 1.5 jaar. Mijn cyclus is ook gewoon om de 4 weken, dus dat is allemaal goed. Ik heb alleen soms het idee dat ik geen eisprong heb. Ik heb ook al een maybe baby test in huis gehaald, maar daarop was helemaal niets te zien. Nu heb ik nog wat ovulatietesten besteld en ik ben benieuwd of dat wat gaat uithalen. Afgelopen dinsdag ben ik weer ongi geworden, ik baalde als een stekker natuurlijk. Helaas moest ik nog gaan werken, want mijn collega (hele leuke meid hoor) is wel zwanger (nog maar 2 maanden hoor) maar iedereen is zo blij voor haar etc etc. Ik ben ook heel blij voor haar hoor, want ze heeft ook een miskraam gehad en een hoop ellende, maar toch voelde ik mezelf echt een mislukkeling (klinkt misschiien raar maar zo voelde het toch). Ik hoop dat is vanaf volgende week weer wat positiever kan denken! Wie is er net als ik ook al zo'n lange tijd bezig en lukt het ook nog niet echt?? Groetjes van een treurwilgje

Hoi Side,

Als ik jou was zou ik de Persona halen of de ovulatietesten van CB, die zijn nl. betrouwbaarder dan de MB. Mocht je nu geen eisprong hebben dan zou ik even contact opnemen met de gyn voor een onderzoekje. Sterkte!
Groetjes Ina

Hoi Side,
Ik kan me voorstellen dat je er soms niet meer in gelooft.
Ik gebruik zelf ook ovulatietesten.
Ik heb ook gewoon een eisprong maar helaas nog niet zwanger. Bij mij speelt mijn leeftijd denk ik ook wel mee (bijna 40).
Ik hoop voor je dat het nu toch sneller zal gaan dan vorige keer en dat je dan wel een goede zwangerschap zult hebben.
Groetjes van Caroline

Hoi Side,

Ik leef helemaal met je mee. Kan me voorstellen dat je je beroerd voelt (en dat mag ook). Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nu 2 maanden na mijn mk ben, net ongi geweest en al helemaal gek wordt. Ook mijn collega is net (na 2 maanden al) zwanger, ze heeft dit weekend getest en ik ben niet het type dat snel jaloers is maar hier heb ik toch wel heel veel moeite mee!

Als je zo'n regelmatige cyclus hebt als jij heb je wel een eisprong volgens mij hoor. Anders zou het wel heel toevallig zijn.

Je kunt ook proberen te temperaturen en dan eventueel in combinatie met de ovutesten. Ik heb daar zoiezo niet zo'n goed ervaring mee nl. Ik hoop jij wel straks.

Sterkte en als je je verhaal kwijt moet weet je ons te vinden.

Gr Po

Terug
Bovenaan