hallo,

hallo allemaal

Ik ben 30 juli bevallen van een zoon Patrick genaamd. Hij doet het goed en groeit lekker.
Ik ben tijdens de bevalling 3 liter bloed verloren dus met mij gaat het wat minder maar ik red me wel. Ik heb hiervoor op het augustus forum gezeten en wilde nu hier meepraten.

Heb gelijk een vraag. Patrick wil alleen maar eten. al heeft hij 2 uur daarvoor 100 cc op dan komt hij alweer. Hij krijgt nu nutrilon standaard. Is het nu al nodig om over te stappen op nutrilon voor de hongerige baby?
Wie heeft er tips?
De kraamhulp zei wel dat hij een tussendoortje mocht maar daar blijf je ook niet mee aan de gang ( mocht hij 2 keer per dag 20 cc extra)
Wie herkent dit en heeft tips. Hij heeft ook last van krampjes en is daardoor ook wel onrustig.
groetjes sacha

Hoi,

Het lijkt erop dat jouw zoon nu in zijn regeldagen zit. Dat houdt in dat hij meer voedsel nodig heeft om te groeien neem ik aan. Ik geef borstvoeding en ik mocht hem zo vaak aanleggen hoe vaak hij wilde, maar ik weet niet of dat ook voor flesvoeding geldt.....

Groetjes Hanneke

Beste Sacha,

Misschien kun je Nutrilon Forte proberen? Dat is speciaal voor baby's met een grote eetlust. Ik zou het wel eerst even met je huisarts/verloskundige overleggen.

groetjes
Nana

Terug
Bovenaan