hallo

Ik wil me even voorstellen.

Ik ben sandra en sinds 10 augustus moeder van tess, ook heb ik al een zoontje van drie (zijn naam is Nick). Ik lees al heel lang mee via de computer van de buurman maar nu is het eindelijke zover we hebben zelf een computer gekocht. Dus nu heb ik me ook maar even officieel aangemeld.

Groeten sandra

Hoi kirsten

Met mijn kindjes gaat het goed. Tess heeft twee weken geleden in het ziekenhuis gelegen met het rs-virus maar is inmiddels helemaal beter. Ze is druk aan het proberen om zich om te rollen maar ze komt nog een klein beetje tekort. Ze kan zich daar zo over op winden, ze loopt dan helemaal rood aan.

Deze week begonnen met groente en fruit, dat laatste vindt ze wel lekker maar van groente wil ze nog niet veel weten.

Mijn zoontje is drie en is op het moment met zijn vader mee om naar een quart te kijken. Deze is hem beloofd als hij niet meer in zijn broek plast en poept. Ze gaan nu even rondkijken hopelijk is dit een stimulatie om zindelijk te worden.

sandra (moeder van nick en tess)

Hey Sandra,

Ik weet niet goed wat dat virus inhoudt, maar het is natuurlijk al rot genoeg als je meisje naar het ziekenhuis moet. En misschien wordt Nick wel eerder zindelijk nu omdat hij een 'grote broer' is. Maar het is wel een leuk idee natuurlijk.
Wij zijn hier nog niet met groente en fruithapjes begonnen. Tyche is van 19 augustus. Maar ze geeft niet aan dat ze het nodig heeft. We hebben het wel eens geprobeerd maar na 2 happen had ze genoeg.
Ook is ze aan het proberen om te rollen wat niet lukt. Nu ligt ze tv te kijken (sesamstraat) op het speelkleed en is ze lekker rustig!

Hallo Sandra, leuk dat je mee komt doen hier.
Las net dat je dochter in het ziekenhuis heeft gelegen, fijn dat het weer helemaal goed gaat met haar.
Mijn oudste dochter is bijna 4 en sinds de geboorte van Linde overdag zindelijk.
Wij zijn daar uiteraard superblij mee, ik vond het zo irritant worden die luier bij zo'n grote meid.Hopen dat jou zoontje het ook snel door heeft.
groetjes Danielle mama van Roos 15-04-2003 en Linde 30-08-2006

Terug
Bovenaan