hallo

Hallo allemaal,

Mag ik met jullie meeschrijven?

Ik ben in september bevallen van mijn eerste kindje dus ik ben ook wel benieuwd wat jullie allemaal bezig houdt.

Nou als jullie meer willen weten dan hoor ik dat graag.

Groetjes Elly  

Dank jullie wel. Gezellig. Ik zal even wat meer vertellen over de kleine ha ha. De kleine is een fikse vent met de naam Yari. Hij is ruim 6 weken te vroeg geboren en had een groei achterstand van 3weken omdat ik een te hoge bloeddruk had en er zodoende niet genoeg voeding bij hem kwam. Hij is dus gehaald op 22 september met een keizersnede (viel alles mee) en was binnen 1,5 week uit de couveuse en 1,5 week later thuis. Hij woog bij de geboorte 1370 gr en was 38,5 cm. Op dit moment (6,5 maand) weegt hij 8! kilo en is hij 64 cm. Dus hij heeft een behoorlijke inhaalslag gemaakt ha ha. En gelukkig is hij helemaal gezond. Hiis een vrolijk en gezellig en vooral tevreden mannetje dat heel snel gaat in zijn ontwikkeling. Op de tanden zitten we al 4 maanden te wachten maar ze zetten niet door haha dus hij is met alles snel en de tanden niet maar ja die komen vanzelf.

Zo nu weten jullie een btje van hoe en wat maar als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

x Elly

Hoi Elly, leuk hoor, welkom.
En natuurlijk willen we meer weten (voor zover je het zelf kwijt wilt natuurlijk).
Bijvoorbeeld de naam, geslacht (zien we ws wel aan de naam, maar niet altijd), geboortedatum van je kindje.
Van jezelf bijvoorbeeld je woonplaats, beroep (of thuisblijf), of je een partner hebt enzovoort.
Wij nieuwsgierig? Welnee, we willen alleen graag alles weten, hihi.
Voel je vrij om dingen niet te vertellen hoor.
Liefs Nelleke

Hee weer een Yari!
Die hebben we er al meer.
Maar goed, jammer dat jullie zo'n moeilijke start hebben gehad, en gelukkig dat alles nu weer heel goed is!!

Terug
Bovenaan