hallo

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik ben nieuw hier.
Ik ben 23 jaar en heb een dochtertje (kaylin) die op 28-07-2006 geboren is.
ze wordt dus bijna 1 jaar !!!!!!!!!!!! yeahhhh.
Ik lees al mee vanaf haar geboorte maar ben nooit aan registreren toegekomen.
maar heb nu besloten dat ik ook eens met jullie mee wil kletsen.
groetjes

Hallo!! Welkom!!
Hoe is het met je meisje??
Wat ga je haar geven voor haar verjaardag?

Groetjes Kirsten mv Tyche

O ja... waar kom je vandaan?

Welkom mama van Kaylin! Wat een leuke naam trouwens, Kaylin!
Kom gezellig met ons meebeppen, de huiskamer zoals dit forum ook wel wordt genoemd, is nog lang niet vol!
Groetjes,
Ellen mv Julian

Hallo!,

Welkom, en inderdaad wat een mooie naam kaylin!

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

met mijn meisje gaat het erg goed, ze kan sinds een paar dagen kruipen en dat vind ze echt geweldig.
ze kruipt de hele dag achter onze hond aan om hem een beetje te plagen, waarop de hond zuchtend wegloopt en weer ergens anders gaat liggen. heerlijk om te zien.

voor haar verjaardag geven we haar een aantal dingen van little people.
en nog wat dingen van fisher price een ontzettend leuke grasmaaier die allerlei geluiden maakt.
en de ouderwetse telefoon van fisher price, en een driewieler die ik hier al een aantal keer voorbij heb zien komen op het forum. de roze driewieler.
wilde het bij een ding laten maar ja iedere keer zag ik weer iets leuks.

ik woon in ter aar in zuid holland.

Hallo!! Leuk dat je erbij bent! Wat goed dat Kaylin kruipt, lachen dat ze al heel de kamer door gaat. Ik wacht nog op het moment dat Thom vooruit  schuift in plaats van achteruit
Groetjes mv Thom

kaylin kon echt van de een op andere dag kruipen, en meteen helemaal goed.
ze zit bij ons en ze kruipt zo weg en sindsdien kruipt ze dus. daarvoor ging ze ook alleen maar liggend achteruit en rondjes draaien.

Kan niet wachten tot dat hier ook gebeurd. Hij raakt nu steeds gefrustreerd omdat het hem nog niet lukt en dan zou ik graag zien dat het hem wel lukt! Dat ongeduldige heeft hij niet van een vreemde zeg maar
Groetjes mv Thom

Terug
Bovenaan