hallo

hallo allemaal,
ik wil me even voorstellen, ik ben chantal en 26 jaar oud, heb een dochter van 2,5 jaar en heet esmé. ik ben nu alweer 16,5 week zwanger van nummer 2 en ik ben 12 oktober uitgerekend,
ik vind het heel fijn dat je hier met vrouwen kunt praten die allemaal ongeveer evenlang zwanger zijn.

groetjes en tot het volgende bericht

Hey leuk dat je erbij komt!!
ik ben Jenny en ben 25 jaar! ben in verwachting van onze 3e.
vandaag de pretecho gehad! super leuk!
we hebben al 2 meiden van bijna 10 maanden en van 2 jaar en 9 maanden.
en nu weten we ook wat onze 3e is.
veel plezier op het forum

Liefs Jenny (17wk en 2 dagen)

Hoi Esme,

Welkom!
Ik ben Billie, 29 jaar, heb een zoontje van 17 mnd en ben nu precies 17w zwanger van nummer 2. Ik ben 11 oktober uitgerekend. Dus we lopen bijna gelijk!

Veel geluk in je zwangerschap en een gezonde beeb in oktober gewenst!

Tot die tijd spreken we elkaar op het forum!!

Liefs, Billie

Hoi Chantal,

Welkom. Ik ben Suus. Ben 33 jaar en wij verwachten ons 4e kindje. Wij hebben 3 zonen, van 11 jaar,9 jaar  en 15 maanden oud.
Ik ben net als jij op 12 oktober uitgerekend.

Groetjes,

Suus

hoi Chantal,

Gezellig hè! Ik ben Astrid, 26 jaar en in verwachting van de 2e. Wij hebben een dochter van 16 maanden, Daantje. Ik ben erg benieuwd wat we nu gaan krijgen, ik moet alleen nog even wachten op de 23 weken echo (hihi). Ik ben 18 oktober uitgerekend.

Groetjes!

hey

Ik ben nieuw hier en wil graag met jullie meebabbelen. Ik ben 15 weken zwanger van het eerste kindje en heb dus nog geen ervaring met dit alles. Ik ben uitgerekend voor 30 oktober. Kan hier misschien dan nog veel leren van jullie?

Groet        

Terug
Bovenaan