hallo

hoi allemaal,

ik zal me even voorstellen. Ik ben babymama, en ik heb twee zoontjes. Van 3 jaar en 1,5 jaar. Vandaag mijn NOD en gisteren positief getest. De uitgerekende datum is ws 18 november. (mijn oudste zoontje wordt 20 november 4).

Ik heb meteen een vraagje. Wanneer bellen jullie de vk? Stom he ik weet nu al niet meer hoe het allemaal zit en er veranderd ook steeds vanalles.

groetjes babymama

hoi babymama

gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb 4 keer positief getest (kon het niet geloven ivm spiraal) maar na de vierde heb ik vk gebeld ik heb voor 31 maart een afspraak!

Ik zou gewoon bellen en dan hoor je het wel!

groetjes brenda

Hallo Babymama.

Ik dacht ik schrijf nu maar gelijk.
Ik doe morgen de verloskundige bellen, omdat  ze hier bij ons alleen maar op bepaalde tijden een spreekuur hebben waar je op kunt bellen.
Ik laat je wel weten wanneer ik dan een afpraak heb.
Ik vind het wel allemaal heel spannend.
Tot snel weer hoors.

Veel liefs Gizzymo

Ja hier is het de derde keer en zelfs nu weer spannend hoe het allemaal zal gaan. Ik weet niet wanneer je hier tegenwoordig de eerste afspraak krijgt en wanneer de eerste echo. De vorige keren kreeg ik die met 11-12 weken en bij de jongste ook met 20 weken (anderhalf jaar daarvoor kreeg je die nog niet).
Ik hoorde van een vriendin dat je nu ook weer 10 dagen kraamzorg krijgt. Bij mij was dat bij beide 8 dagen.

groetjes babymama

Terug
Bovenaan