Hallo!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Hier gaat het gelukkig ook beter. We zijn na een zware week ziekenhuisopname lekker thuis. Ik ben erg ziek geweest, zag helemaal geel door verstoorde leverfuncties. Ik moet nog erg rustig aan doen en het kan nog maanden duren voordat mijn lever helemaal hersteld is. Maar het belangrijkste is dat de artsen gelukkig op tijd hebben ingegrepen, want de diagnose (AFLP) is erg zeldzaam en er zijn gevallen dat of moeder of kind het niet overleeft!!!
Onze kleine Jan doet het super, drinkt volledig aan de borst en groeit goed. We moeten nog even afwachten of hij geen stofwisselingsziekte heeft, dit komt nl vaker voor in combinatie met de ziekte die ik gekregen heb. Daarom is de hielprik vervroegd gedaan en daar komt deze week de uitslag van, wel spannend hoor!!
Ik kan nu langzaam wat meer gaan genieten, alhoewel de hele inleiding en bevalling  en het besef er soms nu pas uitkomen. Het is als een film aan me voorbij gegaan en nu komt alles er soms even uit....en dat is maar goed ook denk ik. Maar ik kan gelukkig wat meer zelf  voor mijn kleine man zorgen.

Nou meiden, geniet van jullie kleine wonders en de meiden die nog moeten bevallen: veel succes!!! Het is het allemaal zeker waard.

Liefs, Judith.

klinkt best als een heftig verhaal!

Hopen dat de kleine geen stofwisselingsziekte heeft hoor!

Terug
Bovenaan