Hallo

Hallo,

Allemaal gefeliciteerd. Ook ik wil me aansluiten bij de Septembermama's. Ben 29 jaar en uitgerekend op 26 september. Dit wordt mijn 2e zwangerschap. Mijn zoontje is met ruim 5 maanden zwangerschap geboren en daarna ook gelijk overleden. Dit worden nu dus onzekere tijden. Maar ik wil het van de daken schreeuwen: Ik ben zwanger!!!. Deze week de VK bellen voor een afspraak en als alles goed is vertellen we het denk ik binnenkort aan onze familie.

Groetjes,
Milie
.

Gefeliciteerd Milie!

Wat naar om te lezen dat je zoontje bij 5 maanden is overleden Bah!!!

Heel veel sterkte, succes en vooral veel plezier met deze zwangerschap!

Gefeliciteerd meid!

jeetje wat lijkt me dit dan zwaar voor je! ik hoop dan ook voor je dat je ondanks dat wel kan gaan genieten van deze zwangerschap..
ik wens je alle goeds en heel veel succes en vooral veel plezier tijdens deze zwangerschap!

liefs

Gefeliciteerd!!!
Kan me voorstellen dat het moeilijk is om nu te genieten. Maar toch echt proberen hoor...
Heel veel geluk tijdens je tweede zwangerschap!
Liefs, Kim

Van harte Milly,

Je gedachte zullen vaak naar toen gaan maar hoop dat je van deze zwangerschap echt kan genieten.
Liefs, Marieke

Super gefeliciteerd met je zwangerschap Milly!!

Het zal heel dubbel voor je zijn allemaal, maar ook ik hoop dat jullie van deze zwangerschap kunnen genieten!! Veel geluk gewenst!!

groetjes Linda

Hallo Dames,

Bedankt voor jullie fijne reacties.
Natuurlijk proberen we er van te genieten...
Ook jullie natuurlijk veel geluk gewenst en geniet er lekker van!
We zullen elkaar vast nog vaker spreken op de septembermama's.

Groetjes,
Millie

Hey Millie,

Van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je van je zwangerschap kan genieten, spannende tijden voor jullie.
heel veel geluk!
Ik ben ook 26 september uitgerekend.

liefs
Debby

Terug
Bovenaan