hallo

Eindelijk weet ik dat ik mei ben uitgeteld hahahaha.

Eigenlijk wel balen want ik was er bijna van overtuigd dat ik al 10 weken zwanger was. het zijn er dus pas 6 hahaha. Ik zit pas op de helft van alle moe- en misselijkheid. Maar goed we hebben het er voor over he!? Als ik straks een klein meisje of manneke in de arme heb ben ik het allemaal weer vergeten!!

Op de echo vandaag was bijna niets te zien.
We zagen wel het hartje kloppen (als je HEEL goed keek). Mijn vriend zat bijna met zijn neus op het scherm. Zoooo schattig!!!
Verder zag alles er goed uit dus nu zijn we al wat geruster over alles. Morgen de eerste afspraak bij de verloskundige. Ben benieuwd ik merk dat er toch wel al wat dingen veranderd zijn sinds 6 jaar geleden toen ik zwanger was van mijn dochter.

Nou tot snel maar weer!

xxx

Welkom op dit forum!

Jammer dat je minder lang zwanger bent dan dat je zou willen maar nu kan je wel langer geneiten van het zwanger zijn he..
Heb je veel klachten?
Ik was bij mijn eerste heeel misselijk maar nu...niks. (hopelijk komt dat niet alsnog..)
Xxx

Hallo

Doordat ik deze zwangerschap vergelijk met mijn eerste dacht ik dus dat ik al verder was!!!
Nu is alles 2 weken eerder (misselijkheid en pijnlijke borsten) Alleen die moeheid kan ik me niet in deze heftigheid herinneren. Ik werkte toen full-time en had ook nog een weekend baan in de horeca (for fun).

Nu ga ik om 21 uur naar bed en als ik mijn dochter naar school heb gebracht val ik op de bank weer in slaap. Als ik naar mijn werk ga dan stel ik echt niets voor, krijg niets voor elkaar en vind alles lastig.
Ik ben helemaal niet zo...... mijn collega's snappen er niets van (ze weten nog niets)

De misselijkheid is sinds twee dagen begonnen. Ik heb me een wake-up drankje gehaald voor de vezels en energie maar het helpt niet echt. Zolang ik eet of drink voel ik me goed, stop ik dan voel ik me weer slecht. Als ik aan eten denk draait mijn maag. Honger gevoel blijft uit. zooooo wazig allemaal........

Maar goed nog 6 weken te gaan en dan ben ik ervan af (hoop ik) hahahaha

groetjes

Hey, Gefeliciteerd maar wat vreemd 4 weken verschil. Hoe kan dat zo? Ben je dan onregelmatig ongesteld? Anders had je toch moeten menstrueren? Als je nu 6 weken bent dan ben je 4 weken zwanger in principe. Hoe lang geleden deed jij je test dan? Toch niet langer dan 4 weken geleden lijkt me?

Ik ben erg nieuwsgierig! Maar fijn dat alles wel goed is en dat je het hartje hebt zien kloppen, dat is een hele geruststelling!

Terug
Bovenaan