Hallo

Hallo allemaal
en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Hierbij meld ik mij dus ook aan. Ben nog niet zo lang zwanger, bijna 5 week.
Maar toch ben ik super blij en wil ik het met iedereen delen. Dus doe ik het maar zo.
Hoe ver is iedereen heen?

Wanneer is iedereen uitgerekend?
Morgen ga ik naar de huisarts.

 
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik kan me voorstellen dat je het met iedereen wilt delen. Zelf kan ik het ook maar moeilijk voor me houden en ik heb het dan ook al aan een aantal mensen verteld. Mocht het toch mis gaan, dan hoort dat op dat moment ook bij mijn leven en vind ik dat 'niet' erg om te moeten vertellen... Misschien zelfs fijn om te delen. Al hoop ik natuurlijk met alles wat ik in me heb dat het kleintje gewoon lekker blijft zitten :)

Er is ook een topic (mamaclub november 2011) waarin iedereen aangeeft wanneer de uitgerekende datum is en om het hoeveelste kindje het gaat. Wellicht leuk om even te lezen. Ik ben uitgerekend op 5 november van de eerste. Zo spannend!

Ik wens je een superfijne en voorspoedige zwangerschap toe. Geniet ervan!

Groetjes,
Melian
 
Hoi meid. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.
Ik ben zwanger van mijn derde kindje en uitgerekend op 11 november. Ik krijg 28 maart mijn eerste echo. Dus dat vind ik wel spannend.

heb je verder nog geen kwaaltjes? Ik heb alleen lage rugpijn en soms heel moe, maar ja met 2 kinderen die 's nachts niet slapen krijg je dat.

Groetjes Willianne
 
@ willianne; Ook gefeliciteerd! Ik krijg mijn 2e kindje en ben op 17 november uitgerekend. Dan is ook mijn 1e jarig. Dus wel heel erg goed getimed.
Ik heb verder nog geen klachten. Ik voel me erg goed. Kan alleen wel steeds slapen, maar dat hoort erbij. De vorige zwangerschap was alleen maar spugen, 9 maand lang, dus ik hoop dat dat mij nu bespaard blijft. Maandag 28 maart heb ik mijn eerste bezoek aan de verloskundige.

Groetjes Anoushka
 
Grappig dat jouw eerste op 17 november jarig is en dat je nu ook op de 17e bent uitgerekend. Zelf ben ik ook jarig op 17 november, net als mijn moeder die ook geboren is op 17 november. Ik ben uitgerekend op 5 november, maar zou het super vinden als de kleine op 17 november ter wereld komt.

't is toch echt een hele mooie datum ;-)

Groetjes,
Melian
 
Ik vind het wel heel erg super hoor dat ik weer op de 17e uitgerekend ben, maar ik denk dat het voor Thomas dit jaar als de baby zich dan ook meld op 17 dat hij dat wat minder gaat vinden. Maar goed de natuur kunnen we niet dwingen en 2 op de 17e jarig is toch ook wel heel erg leuk... keer weer wat anders...
 
Terug
Bovenaan