Hallo

Hallo dames,

Ik kom mij hier melden want ik ben zwanger!!!!! Gisteren een test gedaan en deze was licht positief, vanmorgen de digitale test van cb gedaan er staat zwanger!!!! Ik ben trouwens ciomama, 27 jaar en nu dus zwanger van ons 2e wondertje!!

Liefs ciomama
 
he meis van harte gefeliciteerd, ga lekker van genieten en heb je vragen of wil je ff je ei kwijt maak dan gewoon een topic aan, ik weet niet wanneer je zelf denkt uitgerekend te zijn maar bij mama clubs kan je elke maand van het jaar kijken waanneer je uitgerekdn ben die maand met de zwangere meiden praten die zelfde maand uitgerekend zijn

ga er lekker van genieten lies
 
Leuk om je nu hier te zien... Ik lees ook bij zwanger worden al ben ik het al... Dus je verhaal elke keer gevolgd.. Ik ben erg blij voor je....

Gefeliciteerd
 
Hey Ciomama,
Van harte gefeliciteerd! Jij was ook een junuari mama 2010 toch? Haha heel grappig, ik weet ook sinds van de week dat ik weer zwanger ben!
Het hele circus gaat weer van voor af aan beginnen! spannend hoor, vooral nu er al zo'n kleine boef door het huis heen rent!
Liefs,
Mar
 
@ marjolijn24...Dank je! Ik ben alleen niet in jan 2010 bevallen. Mijn meidje is van mei 2009. Maar idd erg spannend hoor! Stond vanmorgen weer net zo te trillen als de eerste keer. Al moet wel zeggen dat ik het nu wel meer besef. komt denk ik omdat de eerste plotseling kwam en nu dus in ronde 6 zwanger geraakt.

Liefs ciomama
 
heey meid

volgde zwanger worden al een tijd en het gister al gelezen dat je zwanger ben leuk hoor van harte gefeliciteerd ben zelf ook zwanger 28 weken van ons derde ukkie

groetjes tamjoh
 
Terug
Bovenaan