Hallo!

Hoi dames,

Ook hier meld ik me maar aan. Ik ben dus zwanger!!!! Waarschijnlijk begin maart uitgerekend maar ik ben de eerste denk ik want daar staat nog niks. Dus (met jullie goedvinden) kom ik hierbij meekletsen!

Liefs ciomama
 
Tis nog vroeg, wellicht komen er gauw meer mama's bij Maart
Ik ben zelf een grensgevalletje volgens mijn eigen berekeningen. Ik kom uit op 29 februari, moet nog naar HA en Gynaecoloog dus kan het nog niet precies zeggen, wellicht ga ik straks met jou verhuizen naar het maart topic
Anyway, welkom natuurlijk en van harte met je zwangerschap!!
 
Gefeliciteerd:) Ik ben zelf eind februari uitgerekend dus we zitten dicht bij elkaar!

Hoe voel je je verder? al last van kwaaltjes?

liefs x
 
Nee, nog helemaal niks! Ik geniet er ook van want bij mijn dochter kwam het in week 7 ineens opzetten en was ik erg misselijk tot week 12. Ik voel echt helemaal niks, heel raar. Het enige wat ik kan bedenken is 's avonds een opgeblazen gevoel, maar dat lijkt me wel heel erg vroeg hihi. Straks bellen naar de vk...

Liefs ciomama
 
Ik ben ook uitgerekend eind februari (26ste). Hoe voelen jullie je? Ben van de week bij de HA geweest en moet van de week een afspraak maken bij verloskundige. Is dit voor jullie de 1ste keer of zijn jullie al vaker zwanger geweest/ bevallen. Voor mij de 1ste keer. Mijn man en ik vinden het allemaal ook nog wel erg spannend (niet weten wat we moeten verwachten:D)
 
Bij mij is het de 2e zwangerschap en ik heb een dochter van net 2 jaar. Ik was de vorige keer ook helemaal van slag maar ben nu veel rustiger en heb zoeits van we zien het allemaal wel. Misschien maar goed ook want ik heb 5 augustus pas de echo en intake!!! Nog 5,5 week wachten....

Liefs ciomama
 
ooooooooow wat geweldig!! We kennen elkaar al best een tijd en ik vind het zo leuk dat we nu samen in februari zitten! Hopelijk volgen er snel meer van het zwanger worden forum!

xxxxxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan