Hallo :-)

Hallo meiden,

Ik ben een tijdje weg geweest, maar lees sinds een paar dagen weer mee.
Op 26 augustus ben ik bevallen van een meisje, Evita. Na een spontaan begonnen bevalling werd het uiteindelijk een keizersnede.
Inmiddels ben ik goed aan het herstellen.
Wat leuk dat de forum op deze manier doorgaat. Fijn om zo ervaringen uit te wisselen en vragen te kunnen stellen.
 
He Annet! welkom terug op aarde :) ik merk dat ik zo langzamerhand steeds vaker weer de tijd vind om ff te internetten en te neuzen. En dat terwijl ik tijdens mijn zwangerschap, vooral op het einde wel 3 a 4 keer op een dag op deze site te vinden was!
Ik was de 25e uitgerekend, maar uiteindelijk is onze dochter 1 september ter wereld gekomen. Ook ik ben thuis begonnen, maar uiteindelijk is ze via een keizersnede gekomen. Hoe gaat het met je buik? ik merk nu, nu ik me beter voel dat mijn lichaam me soms afremt omdat ik dan onderhuids ( zal een andere laag zijn die ze hebben dicht gemaakt?) wat pijnscheuten krijg
 
@aaltje2 ik heb 3 keer een keizersnee gehad,maar idd mn 2e keizersnee was heel erg de pijn die ik kreeg was toen echt ondraaglijk...kon geen rust nemen omdat mn kindje in eht ziekenhuis lag en dus moest ik 2 keer op een dag naar het ziekenhuis,en geen rust nou die pijn is vreselijk,en waren dus mn onderhuidse hectingen en het oude litteken wat over elkaar heen schuurde........ oow wat deed dat zeer....

maar overigens bij de 3e helemaal geen pijn gehad...... ben van de 3e veel sneller hersteld...
 
ow wat heftig Angela-dennis, als ik het lees dan denk ik al help! drie keer keizersnee.. gelukkig dat je je nu goed voelt trouwens!
 
Sorry voor mijn late reactie. Mijn dochtertje huilt best veel, ik kom weinig aan andere dingen toe.
Het voelt overigens echt alsof ik langzamerhand terug op aarde aan het komen ben ;-)

Aaltje, wat jij beschrijft over pijnscheuten heb ik ook, vooral in de avond en nacht. Ik neem voor de nacht nog wel twee paracetamol. Als ikhet vergeet dan word ik snachts wakker van de pijnscheuten. Dit is mijn tweede ks en voor mijn gevoel gaat het herstel nu sneller dan bij de eerste.
Angela en Aaltje, hoe gaat het nu met jullie? Hopelijk minder pijnscheuten.
 
Oh wat llijkt me dat akelig zeg. Volgens blijf blijf je altijd last houden van het litteken.
Ik ben 4x keer vaginaal bevallen, dus heb geen ervaring.

Sterkte ermee!
 
Terug
Bovenaan