Hallo

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik wilde me via deze weg even voorstellen. Lees af en toe mee met jullie discussies. Sinds deze maand zijn wij aan het proberen om een kindje te krijgen. Heel erg spannend allemaal.

Ik heb sinds een aantal dagen wat vage klachten vandaag een test gedaan maar die was negatief verwacht ook pas donderdag of vrijdag mijn NOD, dus is ook behoorlijk vroeg maar ik ben zo onzeker over wat ik voel. Ik weet dat je lichaam je makkelijk voor de gek kan houden met vage klachten.

Ik moet gewoon maar geduld hebben maar ow wat is dat moeilijk.

Liefs

Ja welkom! En welkom to the club afwachten hahaha en ja moeilijk he we zitten allemaal int zelfde schuitje, klachtjes en ja je lichaam kan je voor de gek houden, heb er nu ook last van 10dagen voor mn NOD pfff borsten doen zeer. Maar goed als ik ongi word is het deze periode ook dat de borsten zeer doen. S6

Welkom bij de club meid! Tja....wachten en dingen voelen hoort er helaas bij, komt ook omdat als je eenmaal er voor gaat je het extra graag wilt en dan kan het niet snel genoeg gaan! Ik hoop toch voor je dat je positief test van de week ook al is het jullie eerste ronde! Ik duim voor je! En gewoon lekker mee schrijven etc...er is altijd wel iemand met een luisterend oor, advies of tips!

Succes! Liefs Lynn.

Wlkom hier! Afwachten is idd HET woord waar alles om lijkt te draaien, haha!

Succes met zwanger!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan