Hallo

Net als sweetwicca ben ik toch een febraurimama geworden. Ik was 5 maart uitgerekend en ben de 28e bevallen van een dochter Luana. De bevalling was lang en heftig, maar tegelijk ook intens en bewust. Dat vind ik nu tenminste haha.

Luana doet het goed alleen is ze erg onrustig en huilt ze erg veel. Eerst werd er gedacht aan krampjes, nu aan koemelkallergie. We geven haar nu nutrilon pepti en ze word langzaamaan wat rustiger. 'S nachts is tot nu toe geen probleem. Ze krijgt tegen 22.30-23.00 de laatste fles en komt dan tussen 3.00-4.00 weer en om 7.00-7.00. Overdag komt ze om de 3 uur. Sinds de pepti dronk ze eerst maar 70cc, nu gaat ze omhoog naar 100cc!

Zijn er meerdere moeders die baby's met allergie hebben? Of gehad? Hoe gaat dit in zn werk in de toekomst?

Liefs ciomama
 
geen koemelkallergie, of zover zijn we nog niet, dat kan ook

jonna had wel veel krampjes en hele harde ronde drollen dus speciale voeding voor ontlasting
krampen minder en normale poep

maar ze wil meer en meer en meer en meer dus nu gaan we een combi proberen van speciale voeding voor poep en speciale voeding voor hongerige babies

kort gezegd, ons kind is speciaal!

ze huilt vna de honger en als ze dan wat krijgt rommelt het echt in die buik dus krampen va nte weinig eten en ze krigjt al veeeeeel meer dan mag

tis weer wat anders dan reflux, of dat moet er achter zitten, we kijken wel wat nog meer op ons pad komt
 
Terug
Bovenaan