hallo

Ik ben nancy en ben een moeder van 3 kinderen.We waren weer bezig voor een 4de wondertje.
Vorige maand kreeg ik mijn eerste miskraam, na een week of 4.Ik had lichtpositief getest en na 4 dagen kwam het vruchtje af!Het geluk mocht zo wezen dat ik 28 maart weer een test ging doen, en wat bleek,...ik was gewoon weer zwanger!Vol blijdschap en onzekerheid en na een heleboel testen die dus steeds donkerder werden, begon het eindelijk tot me door te dringen!Ik was blij dat ik die dagen voorbij was, van die andere miskraam, dus begon er eindeliijk van te genieten, tot gisteren!
waar ik al die tijd bang voor was gebeurde,..ik verloor weer bloed en heb gelijk de verloskundige gebeld.Ik mocht gelijk komen en kreeg een inwendige echo.
daaruit bleek dat er weinig te zien was...maar zei dat het misschien zo zou kunnen dat ik net een paaar dagen vroeger zwanger zou zijn dan dat we dachten en dat net die paar dagen verschil kunnen hebben.
Ze trok dat ding van de echo eruit en zag al dat bloed,...ze zei dat ik h et vandaag waarschijnlijk ging verliezen en het was waar!Isávonds leek het dus net alsof ik weeen had.Ik heb heel veel bloed verloren en nog steeds.
Net heb ik de bloeduitslag gehad van de verloskundige en de bloeduitslag van mijn aantal weken zwanger klopte.Ik moet volgende week dus weer bloedprikken om te zien of ie heftig is gedaald of dat ie verhoogd is,...wat dan een wonder zou zijn, waar ik dus eigenlijk niet vanuit ga.
Maar toch heb ik een vraag,..misschien heeft iemand hier ervaring mee....Kan het zo zijn dat het misschien een tweeling is geweest en dat er 1 van af is gekomen????Na al dat bloed,...zou toch te bizar zijn als die volgende week het hcg verhoogd zou zijn???
Ik hoop dat iemand hier ook wat ervaring mee heeft!
Veel liefs nancy

Hoi angel5mei,

Ik heb even je verhaal gelezen krijg het er koud van.
Ik heb in okt een missed abortion gehad en in dec weer zwanger geraakt.
Met 6 weken buikkramp en een bloeding gehad zag de bui al hangen meteen een echo gehad en bij mij was er wel een hartje te zien,maar 1,5 week later weer bloeding,weer even laten controleren,maar nog steeds alles in orde.
Mijn gevoel zei dat het er 2 waren en we zagen inderdaad 2 holtes maar in 1 was een hartje te zien.

Ik was dus ook zwanger an een tweeling,nu ben ik inmiddels 19 weken en begin de kleine echt te voelen..
Komende dinsdag 20 wekenecho...

Ik hoop voor je dat er toch nog een goed bericht komt en anders dat je toch snel weer in verwachting mag raken,heel veel sterkte.....

Liefs

Hi Angel,

In de augustusclub zit Truckerbabe, volgens mij had zij ook behoorlijk bloedverlies vroeg in de zwangerschap en een vk die zei dat ze een miskraam had gehad. Uiteindelijk bleek zij gewoon zwanger.

Sterkte meis, er bestaan wonderen!

Liefs Mamamijn

Hoi nance,

Hier essie uit de mamagroep.
Tja kan alle kanten opgaan. Mijn derde zwangerschap verliep ook raar. Met vier weken een bloeding, echter na twee dagen niks meer en er bleek toch nog iets in te zitten. Echter met 9/10 weken voelde ik iets knappen en het bloed liep eruit. Ik was er ziek van. Op de echo was echter een grote mooie baby te zien. Ik heb nog bloed verloren tot week 20. Op het laatst werd het wel bruin bloed. Het was een hematoom die hoogstwaarschijnlijk ontstaan is door een tweede vruchtje die gelijk al afgestorven .

Succes meid en ik hoop en duim voor je dat er nog een kansje is. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Hoi Nancy,

Heb er geen ervaring mee, maar zoals ik hier boven lees zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Ga heel hard voor je duimen dat je volgende week gewoon nog steeds zwanger blijkt te zijn. Wil je heel veel sterkte wensen voor deze week.

Hey Nancy,

Vorige week woensdag is bij mij het vloeien begonnen. Ik heb op donderdag een echo gehad en toen zagen we 2 zwangerschapsringen op de echo. Ik heb mijn hoop nu wel gevestigd op het verhaal van de VK dat de kans/ mogelijkheid bestaat dat er 1 vruchtje behouden blijft. Ik moet nog een week wachten voor ik hier duidelijkheid over krijg. 21 mei is de echo. Het vloeien is nu gestopt maar ik merk niets aan mijn lijf dat ik nog zanger ben of was. Emotioneel en fysiek ben ik gesloopt en ik moet nog een week. Pfffft, valt niet mee he moeder worden....

Liefs Heidi

Terug
Bovenaan