Hallo!

Hallo!! Ja sorry een leven met een baby gaat bepaald niet over rozen. Ik ben er hartstikke druk mee, zijn ook nog twee weken op vakantie geweest! Met Fay gaat het super, groeit als kool. Geef de fles. Het is af en toe wel zoeken hoor, hebben absoluut geen ritme soms denk ik, ik doe ook maar wat. Met de flesvoeding zit ik nu op 6 x 120 maar soms heb ik het idee dat ze daar niet genoeg aan heeft. Nu ga ik er profijt van hebben dat ik zo laat ben bevallen, kan ik mooi alle trucjes bij jullie afkijken! Jammer hè, dat het weer ook nog niet zo lekker is, ik ben bijna nog niet met de wagen op stap geweest. Zo, nou ga ik eerst het forum even bij lezen, maar ik zag dit bericht dus ik dacht hier reageer ik eerst maar even op! X

He fijn weer wat te horen van je!druk he met zo een baby,zeker bij de 1ste ben je gewoon druk,alles nieuw en uitvinden.ik had bij mn 1ste ook heel druk was heel de dag met dr in de weer(ze was de 1ste 2 mnd ook niet makkelijk hoor)
en daarbij moest ik ontzettend wennen aan het moederschap en was toen ook alleen,was zo van de kaart dak de 1ste weken niet eens tv keek haha...

nu bij de 3de gaat alles meer vanzelf,de baby gaat vanzelf mee in het gezinsleven...hij is ook heel makkelijk moet ik zeggen...wat een verschil zeg,nu sta ik ook niet bij ieder hikje en kreuntje meer boven de wieg...was bij mn dochter veel meer in de stress...ging helemaal in haar mee,en nu net andersom

geef bv en weet je soms weet ik niet eens wanneer hij voor laatst gedronken heeft...voel het dan weer aan mn borsten of hij wakker word...zolang die maar goed groeit,poept en plast maak ik me geen zorgen

liefs jootje