Hallo!

Hallo!! Ja sorry een leven met een baby gaat bepaald niet over rozen. Ik ben er hartstikke druk mee, zijn ook nog twee weken op vakantie geweest! Met Fay gaat het super, groeit als kool. Geef de fles. Het is af en toe wel zoeken hoor, hebben absoluut geen ritme soms denk ik, ik doe ook maar wat. Met de flesvoeding zit ik nu op 6 x 120 maar soms heb ik het idee dat ze daar niet genoeg aan heeft. Nu ga ik er profijt van hebben dat ik zo laat ben bevallen, kan ik mooi alle trucjes bij jullie afkijken! Jammer hè, dat het weer ook nog niet zo lekker is, ik ben bijna nog niet met de wagen op stap geweest. Zo, nou ga ik eerst het forum even bij lezen, maar ik zag dit bericht dus ik dacht hier reageer ik eerst maar even op! X

He fijn weer wat te horen van je!druk he met zo een baby,zeker bij de 1ste ben je gewoon druk,alles nieuw en uitvinden.ik had bij mn 1ste ook heel druk was heel de dag met dr in de weer(ze was de 1ste 2 mnd ook niet makkelijk hoor)
en daarbij moest ik ontzettend wennen aan het moederschap en was toen ook alleen,was zo van de kaart dak de 1ste weken niet eens tv keek haha...

nu bij de 3de gaat alles meer vanzelf,de baby gaat vanzelf mee in het gezinsleven...hij is ook heel makkelijk moet ik zeggen...wat een verschil zeg,nu sta ik ook niet bij ieder hikje en kreuntje meer boven de wieg...was bij mn dochter veel meer in de stress...ging helemaal in haar mee,en nu net andersom

geef bv en weet je soms weet ik niet eens wanneer hij voor laatst gedronken heeft...voel het dan weer aan mn borsten of hij wakker word...zolang die maar goed groeit,poept en plast maak ik me geen zorgen

liefs jootje

Hihi nou je bent een stuk relaxter dan ik. Ik ben inderdaad zo opgefokt dat ik geeneens tv kan kijken. Als mijn vriend uit zijn werk komt zit ik nog in mijn pyama, geen boodschappen gedaan niks, kijkt hij me echt zo aan van hallo, jij bent toch de hele dag thuis. Ja ik weet het maar het is ongelofelijk soms weet ik ook niet wat ik de hele dag doe, maar geen tijd voor mezelf iig, ik ben alleen maar met de baby bezig of met het huishouden. Zodra ze dan even stil is ga ik als een haas een wasje oid doen. En continu zit ik te rekenen hoeveel ze mag, wanneer ze weer mag, wanneer ze gehad heeft, hoe ik dan savonds weer uitkom etc etc. Als ik het zo zit te typen denk ik dat wijf is hartstikke gestoord, maar ja zo doe ik het nu, hopelijk kan ik snel een beetje ontspannen en krijg ik wat meer vertrouwen want dit is voor niemand fijn.

Hah daar is ze weer!!! En geloof me: het word echt beter!! Ik herken je verhaal zo goed. Ik zat soms ook om 4 uur smiddags nog in mijn pyama. En maar nadenken over hoeveel uur er ook al weer tussen de laatste fles zat en of hij niet alweer moet hebben....en dan ook nog het huishouden bij houden...en dan ook nog savonds lief doen tegen mijn vriendje..en ook nog allemaal mensen tevreden houden...Vermoeiend!! En opeens is dat over. Ik douche netjes in de ochtend, doe soms een wasje of een afwas. Doe dingetjes voor mezelf en alles loopt wat soepeler. Ik denk dat je makkelijker word als je wat verder bent.

Over de flesvoeding moet jij je absoluut niet druk maken! Regel is zolang ze onder de liter blijft is er niks aan de hand. En Ravi kwam er op een gegeven moment net iets boven met 50 ml..en toen paste hij zichzelf op een gegeven moment aan door 6 uren in de nacht te gaan slapen. Met 6 keer 120 zit jij nog lang niet op je max! En als je denkt dat ze meer nodig heeft dan gooi je de fles omhoog naar 140 ml. Kijken of ze het allemaal opkrijgt. Gewoon je gevoel volgen want je weet het zelf het beste!

@ jootje: tv kijken?? Wat is dat :)

Liefs

hey je was weer in de lucht! fijn! dacht al waar zit ze..
hier aardig regelmaat nu nog niet echt met slapen enzo maar kan alles aardig weer bijhouden. wel heb ik echt een dag nodig om alle was te doen op te vouwen en te strijken etc..
gister 5 wassen gedaan!! maar ok.. is weer gebeurd.. kom echt best goed hoor heeft idd even tijd nodig. ik had het de 1e 2 weken ook en dan savonds nog doodmoe zijn terwijl je amper wat heb gedaan. troost je emma is nu 6 weken morgen en het komt echt goed zie knu zelf ook.. succes

Heey, leuk weer van je te horen!!

Ik herken het ook hoor. Met de kleine hebben we nu een ritme dus nu gaat alles een stuk soepeler maar die eerste weken zat ik ook de halve ochtend in pyama. Als er visite kwam om 10.00 's morgens zette ik gewoon de wekker op 7.00 anders was ik nog niet klaar hihi. Nu gaat het goed en ben ik om 8.30/9.00 eestal klaar met ontbijten, wassen aankleden etc.

Tv kijken doe ik 's avonds als het spul op bed ligt. het huishouden doe ik overdag, de avonden zijn hier rust haha. Ik doe nu ook gewoon in 1 dag alles wegwassen en de dag erna opvouwen, strijken en opruimen. Dan een dagje niks en dan weer alles weg.

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan