hallo

Hoi allemaal,

ik zal me even voorstellen: ben Natasja, mama van 3 boys en in verwachting van ons 4e kindje (ud 25-3). We willen niet weten wat het wordt maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat het een meisje zou kunnen worden.
We waren erg laat met ons rondje familie maar nu is iedereen op de hoogte en kan ik ook lekker online.
Helaas niet zo heel erg veel tijd door onze heren maar toch wel fijn af en toe mee te kletsen.

groetjes Natasja

Hey natascha!
Welkom op het maart forum!
Ten eerste van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap!Ik ben ook inverwachting van ons 4de kindje,...Hoe oud zijn die van jou?
Ik heb 2 meiden en 1 jongen en 1 jongen in aankomst:)
Ze zijn 5, 7 en 9,..dus weer een spannende tijd!
Hoop dat je wat aan ons heb op het forum als er wat is, of als je iets kwijt moet!
We lezen je snel weer!
Liefs Nance

hoi natasja,
gefeliciteerd met je zwangersschap en welkom op het forum.
ik heb zelf nu 2 jongens 11 en 7 jaar en ben in verwachting van een dochter.
een hele fijen zwangerschap gewenst

prinsesje31

Hoi Natasja,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Leuk als je ook lekker komt mee kletsen hier.

Zelf ben ik in verwachting van ons eerste kindje, wij willen ook niet weten wat het word.

Liefs Natasja (smurfje13)

Dank jullie!
Mijn jongens zijn bijna 4 (januari), 2,5 en 15 maanden oud.
Nance, wat leuk, een 4e kindje. Onze naaste omgeving had niets anders verwacht, iets verder weg had ik het idee dat ik me toch moest verdedigen, 4, en dat in deze tijd...
Het is in ieder geval een heel bewuste keus en een droom die uit mag komen voor ons, das het belangrijkste, niet?

groetjes Natasja

daar ben ik nog steeds zo dankbaar voor! Kan het af en toe nog niet geloven. Voor onze oudste zijn we heel lang bezig geweest en kregen we te horen dat kinderen voor ons niet weggelegd waren. Hormonen niet aan te bevelen ivm mijn stollingsstoornis dus weinig aan te doen.
Kwam zwanger terug van onze huwelijksreis en we hadden nooit durven hopen op een 2e wonder. En nu is ons een 4e gegund!
WAUW!!!

Terug
Bovenaan