Hallo

A

Anoniem

Guest
Hey ik ben nog niet zo lang lid maar ik zat meer op een andere onderwerp van deze site maar wil nu graag een menig wij zijn van af februari bezig en ik was ook al snel zwanger maar na 10 wk zijn we ons kindje verloren nu 6 maande veder nog niets maar ik voel mijn eisprong niet meer en verlies ook geen slijm meer wat nu ??? Ik ben van plan om deze maand af te wachten en dan volgende maand een ovulatie test te gaan doen is dit wijs heid of ben ik er gewoon teveel mee bezig?
Veel liefs

Ik zou gewoon een ovulatie test doen dan weet je in iedergeval wanneer je vruchtbaar bent. Je bent er toch wel mee bezig of je die testen nou doet of niet.

Dat is een persoonlijke beslissing. Ik werd gek van die testen en volgens mijn gyn is het pure geldklopperij. Welgeteld ben je nu dus een half jaar bezig (bij miskraam gaan ze opnieuw tellen) dus vervolgstappen heeft nog niet zoveel zin. Ben je wel regelmatig ongesteld?

Nou vaak is het 33 dagen maar heb ook een periode van 34 gehad en aflopend naar 27 maar nu al 2 maande 33 dus denk dat ie nu regelmatig is me miskraam was overigens in mei

Vervelend dat je geduld zo lang op de proef gesteld wordt. Ik denk ook dat het meer een kwestie van afwachten is. Theoretisch gezien ben je sinds mei bezig en je kunt blijkbaar zwanger worden. Ovulatietests schijnen helemaal niet zo betrouwbaar te zijn, dus ik zou het ook niet doen als ik jou was. Maar ik kan wel goed voorstellen dat je naar alle mogelijke oplossingen zoekt nu. Je wilt gewoon zwanger worden en het liefst nu! Het wachten duurt gewoon te lang. Ik ken dat gevoel goed. Er is alleen niemand die je daarmee echt kan helpen...alleen tijd. Sterkte deze tijd en succes!

Terug
Bovenaan