Halloha

Hallo dames

Het is weer ven geleden maar ben julliie nog niet vergeten hoor! Wat een hoop nieuwe mensen zeg, ben nu een uur aan het lezen en ben nog niet klaar!

Hier is alles nog steeds rustig, begint wel een beetje te rommelen in m'n buik en hoop dat ik binnen nu en een paar daagjes ongi wordt (dat ik dat ooit nog zou hopen)
Eigenlijk heb ik verder niks nuttigs te vertellen!
Ga heel hard voor iedereen duimen en plezier met klussen!!!

Liefs Nienepien!!!

Hoi Nienepien,

Gaat ie een beetje meid? Wat lijkt het mij moeilijk om weer hier te beginnen joh,,wel knap van je hoor!! Ik hoop voor je dat je cycles weer snel op orde is,,en jullie er weer volledig voor kunnen gaan!!!

Suc6 liefs moi xxx

Maandag moeten we!! Echt spannend hoor!! Hoop zo dat alles positief is!!

We moeten er om 10.30 zijn en s`middags moet ik gewoon werken,,,echt gek eigenlijk!!Maar vrij nemen valt weer zo op!!

Liefs moi xxx

Ja, dat is altijd een nadeel! Ik vind het echt heel erg spannend voor jullie! (wordt bijna zelf zenuwachtig)

Heb net bevallings verhalen zitten kijken, had ik beter niet kunnen doen, ben nu weer even helemaal down! En dat van 5 minuten kijken.

Liefs Nienepien

Wat rot joh Ik kan het mij zo goed voorstellen!!

Wat lief dat je zo met mij mee leeft hetzelfde geldt voor mij hoor! Ook al ken ik je niet vind het heel erg voor jullie en ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn!!

Liefs moi xxxx

Wij weten in ieder geval dat we vruchtbaar zijn, dat is voor ons een hele troost!!! Wel zou ik al dol graag weer zwanger zijn, maar het is nog even afwachten.
Gek is dat he, dat je meeleeft zonder dat je iemand kent! Maar het schept schijnbaar toch een band!

Liefs Nienepien

Terug
Bovenaan