Hallokido!

Long time ago... Maar ik ben er weer...
Twee jaar terug schreef ik ook een tijdje actief mee op het forum, toen was ik zwanger van onze Myrna Nu alweer 26,5 week zwanger van ons tweede wondertje!! Zo te lezen zijn er heel wat weer zwanger of zelfs al bevallen van de 2e... Wat ontzettend leuk!!! Gefeliciteerd allemaal :))

Ik heb eigenlijk een vraag aan jullie... Het vinden van een jongensnaam is een groot drama!! Help?!! Hebben jullie leuke ideeën? Welke jongensnaam past
bij Myrna.....

Ben benieuwd naar reacties,
Liefs Rosan

Oei het valt niet mee om 'out of the blue' voor een ander namen te verzinnen. Ik hou heel erg van Karel, of Pieter(tje). Maar ik ken jullie smaak natuurlijk niet. Ik roep maar wat dingen die ik vind passen bij Myrna:
Job
Gijs
Friso (vind ik een keileuke naam, maar helaas heet mijn neefje al zo)
Boris
Jelle

Nou succes ermee!

Bedankt Marit :)!

Blossom, is ook moeilijk idd! Ons probleem is dat we beide heel verschillende smaken hebben. En de 2 namen die we beide leuk vinden zijn Jaron, maar mijn neefje heet Aaron, dus doe je dat maar niet. (Al twijfel ik, want dit neefje woont voor ons ver weg&we zien hem weinig. Je wilt ze er alleen niet mee voor de kop stoten, het lijkt zo na-aperig..) en Tim, maar onze achternaam begint met een M, dus dan zit je met de uitspraak...
Bedankt voor je ideeën iig! Job is leuk!!, eens horen wat manlief ervan vindt :)

Hey,

Onze dochter heet Floor, en toen noemde een vriendin haar dochter Florine. Gelijk toen we op kraambezoek kwamen begon ze erover. Die naam hadden ze bij de zwangerschap van hun zoon al in gedachten. Ik vond het alleen maar grappig dat we zulke gelijke smaak hadden.
Dus gewoon gaan voor wat je mooi vind! En als zij beledigd zijn: jammer dan!

Liefs,

T

Hey Rosan!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat de naam betrefd, hoevaak zie je je eigen neefjes, ik in ieder geval heel weinig. Zal gewoon voor die naam gaan, het is toch niet helemaal hetzelfde!
Succes met de beslissing maken, gelukkig heb je nog even.. :)
Hoe voel je je?? Veel misselijk geweest?
Wij zijn ondertussen alweer de trotse ouders van Harm, nu alweer 4 maand!
Liefs

Ik vind ook: kiezen wat je mooi vindt hoor! Het is soms heel lastig, maar met sommige mensen zit je gewoon op 1 lijn qua smaak en dan kom je vaak op dezelfde (soort) namen uit. Tsja, shit happends... je voelt snel genoeg aan of iemand je echt na-aapt of niet. Ik vind het ook nogal wat als iemand de naam NIET kiest omdat bijv. mijn kind ook die naam heeft (of erop lijkt).

Gewoon de naam kiezen die jullie mooi vinden en van de rest niks aantrekken. Als dat echt jullie favoriet is.... waarom niet?

Wij hadden hetzelfde dilemma voor onze tweede met de jongensnaam. Gelukkig (qua naam) word het een meisje hihi, geen dilemma meer over de naam.

Ik ben inmiddels ook alweer bijna 25 weken zwanger. Gaat als een trein.

Liefs

Terug
Bovenaan