Hallooooo, waar zijn we allemaal???

Hoi hoi,

Nou, hier dus idd ziekenboeg. Na vorige week alle 3 flinke griep te hebben gehad, ben ik maandag nog een keer doorgegaan voor de volgende ronde: voorhoofds- en bijholteontsteking. Tenminste... dat is wat de (vervangend) huisarts zegt. Tis een beetje vreemd namelijk dat ik mijn hoofdpijn vooral achter in mijn hoofd heb, die dan naar voren uitstraalt (kaak, keel). Normaal heb je dan juist hoofdpijn aan je gezichtkant. AB-kuur zou ik nu beter niet nemen ivm zwangerschap, dus leef een beetje op paracetaknolletjes. En dan is het goed te doen, alleen als die dus uitgewerkt zijn.... komt de man met de hamer weer! En dat hoesten doet dan zo'n pijn!!!
Gelukkig gaat met mupje 2 alles tot zover wel alles goed. Zo nu en dan voel ik eens een plopje. Mag van mij wel meer worden!! (Ik zal het niet te hard roepen, straks word ik helemaal bont en blauw geschopt!).
Woensdag moet ik weer op controle bij de Duitse gyn. Misschien dat we dan ook al kunnen zien wat het wordt!! Spannend!!

Ah, mijn "mupje 1" wordt wakker! Ja, nu pas!! Is gister voor de 2e keer naar de psz geweest en daarna heeft ze niet geslapen... (schoonmoeders...., ze had na een uur kletsen in bed gepoept en wilde daarna niet meer slapen.... Nee, zou ik ook zeggen als ik Marly was! Weet zeker dat als ze weer terug in bed gelegd was, dat ze had geslapen... Maarja... heb ik nu mijn rust vannacht lekker gehad!)

Groetjes, Marloes mv Marly en "mupje 2" (17.4 wkn)

Terug
Bovenaan