hallooooo

Hallooo Allemaal,

Bijdeze een vervolg op mijn verhaal laatst.
Diegene die mij kennen wete waar over het gaat.

Ik had dus verteld dat ik zwanger was en helemaal blij dat ik was na 2 mk.
Maar toen op eens werdt ik ongi afgelopen vrijdag en weg was droom weer.
Maar die ongi heeft maar een paar daagjes geduurt en het was ook niet heftig.
Toen heb ik jullie vertelt dat ik deze week nog eens opnieuw zo testen.
Nou dat heb ik vandaag gedaan.
Op de bijsluiter stond na 3 minuten ziet u al als u zwanger bent ja of nee.
Nou nee dus, maar nu komt het.
Ik kijk 10 minuten later erop en wat zie ik tot mijn verbazing toch een streepje.
Ik heb maar het ziekenhuis gebeld en uit gelegt wat er nu precies allemaal aan de hand was.
Nou morgenvroeg moet ik dus bloedprikken en morgen middag krijg ik de uitslag al.
Nou hoop ik dat het gewoon goed zit.
Maar ik ga toch negatief tegen aan kijken dan kan het alleen maar positief uitvallen toch.

Dit wou ik even kwijt.

Liefs
Cindy

Hoi Cindy, wat vreselijk spannend zeg! Ik hoop en duim voor je dat het positief uitvalt!! Maar probeer je inderdaad te beschermen voor een negatieve uitslag!! Hoewel dat makkelijker gezegd dan gedaan is. Hou ons op de hoogte!!!

Groetjes Cath

Oh wat een zenuwentoestand Cindy ! Maar wat fijn dat je morgen bloed mag laten prikken en 's middags de uitslag hoort. Dan weet je dus eindelijk waar je aan toe bent. Ik hoop het beste voor je meis !

Ik ben ook nog steeds niet ongi geworden, mijn temp. is nu 14 dagen hoger dan 37 graden en zeer waarschijnlijk was mijn ei op 16 juni. Ik ben nu dus officieel over tijd !! Spannend ook ! Heel stiekem denk ik dat het raak is, ik hoop het zo !

Succes morgen !

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan