Halloooooo allemaal!! Ik kom ook weer eens meedoen....hihi

Hoidiehoidiehoi!!!!

Zo, ik ben er ook weer eens. ik lees natuurlijk meerdere keren per dag
mee, maar heb niet altijd tijd (of zin...) om mee te schrijven....

Gisteren zijn we voor het eerst naar het CB geweest. Stef is nu 6 weken
oud en in totaal 1450 gram aangekomen en ongeveer 8 cm gegroeid. Oei
wat gaat het hard.  We zijn nu dan ook begonnen met die Forte voeding
omdat hij ook weer niet te harfd moet groeien.
Ik vond er helaas geen barst aan....ze waren daar zo kil en bazig tegen ons.
Ik had me er echt op verheugd en was zelfs een beetje nerveus, maar ze
waren echt niet leuk tegen ons! (zelfs mijn man zei het, die is niet zo snel
met oordelen als ik...haha) Dus in het vervolg is het meer voor het meten
en wegen dan voor die mensen daar....helaas.

Natuurlijk heb ik ook weer eens een paar vraagjes....haha. Zoals...
Bestaat er zoiets als "sporten na een zwangerschap"? Ik bedoel dus, naar
de sportschool gaan en daar begeleiding krijgen omdat je bevallen bent?
Want ik wil heel graag gaan sporten, maar durf niet zo goed...heb geen idee
wat ik wel en niet mag/kan.

Enne..... Hebben jullie dat nou ook, dat je ineens een vlaag van emoties over
je heen krijgt soms.... Ik heb soms het idee dat mijn hoofd de ontwikkelingen
van de laatste maanden niet kan bijbenen,,,, Er gebeurt ook zo veel, ik heb
amper tijd om alles te verwerken. Ik bedoel dit overigens niet negatief hoor. Het
ís niks verontrustends, maar soms denk ik ineens alles tegelijk! Over hoe onwijs
gelukkig ik ben, over reacties van familie/vrienden, over de bevalling....noem
maar op! Ben benieuwd of jullie dit kennen....

Nou, tot zover weer! Alles gaat dus super hier in huis! Stef lacht volop, dus we
kunnen niet trotser en blijer zijn! Zaterdag gaat hij een nachtje naar mijn ouders.
Kunnen wij een nachtje doorslapen en een avondje even lekker van elkaar
genieten, zonder onderbrekingen. Zie er naar uit, maar ook een beetje tegenop...
Maar, dit herkennen jullie vast ook....haha

Heel verhaal weer, maar jullie weten weer alles!
Dikke knuf Annet

Hey Annet,

Wat goed dat Stef het zo goed doet!
Maar waarom gaat ie nu aan de Forte?? Is het zo'n hongerig ventje?

Balen dat ze op het CB zo bot waren. Je zou denken dat die mensen toch wel weten dat het voor jonge ouders allemaal super spannend is. Gelukkig zijn ze bij ons een stuk liever en begripvoller.

Echte prenatale-sport bestaat volgens mij niet. Maar als je naar je sportschool gaat en zegt dat je een KS hebt gehad kunnen ze je daar vast wel over adviseren. Na 6 weken mag je in principe gewoon alles en dus ook weer sporten.

Sport-ze!

Tessie

Hoi hoi,

Ik doe het maar ff zo, want dat MSN-en van ons lukt niet echt he? Elke keer lekker langs elkaar heen.

Misschien kun je je vk eens vragen naar gym. Bij onze "pufclub" kan ik me ook opgeven voor "nagym" dan ga je je dus echt richten op de gebieden die tijdens de zwangerschap te lijden hebben gehad (ik moet er nu nog niet aan denken, maar goed ik heb nog een paar weken....). Nou ben ik ook niet een type dat naar de sportschool wil, maar goed.

Leuke foto's van Stef trouwens. Is het niet een beetje vroeg om het fenomeen lingerie al aan hem te introduceren?  Maar wel ontzettend schattige foto's als ie zit te lachen!

Groetjes aan Arno en tot gauw!

Lilian en Toshiba

Hey Annet,

Ik heb ook een keizersnede gehad, nu 5 weken geleden. Over drie weken begint bij ons de nagym. Mij is verteld dat als je aangeeft dat je een keizersnede hebt gehad, ze speciale oefeneningen voor je hebben.
Waarschijnlijk hebben ze dat in de sportschool ook. Ik ben nu in ieder geval al begonnen met veel wandelen en op mijn   houding te letten....Echter van de 22 kilo die ik aangekomen ben, zijn er pas 8 verdwenen............pffffff
Maar het schijnt met een keizersnede langer te duren.( dat hoop ik maar )
Vraag het anders even na op het consultatie buro ( ook al heb je daar slechte ervaring mee...) Zij weten meestal ook wel waar je onder toezicht kan sporten.

Groetjes Mieske

Nb: ik schiet af en toe ook helemaal vol met emotie als ik aan alles denk wat er gebeurd is. Maar dat mag ook wel!! Het is niet niks natuurlijk

Terug
Bovenaan