Hallooooooo daar zijn we weeeeeer..........

Hai Lieve meiden hier!!!

Ik ben maar weer ff naar kantoor gereden om op dit forum te komen, want de laptop is nog niet gemaakt.... wordt een nieuwe kopen denk ik....

Nou de IUI is nu 13 dagen geleden gedaan en ik heb vandaag voor het eerst pas echt de bijwerkingen van de hormonen ervaren.... ik ben zooooooo sielig...... pffff gelukkig weet ik waar het door komt.

Lief dat jullie met me meeleven! Zogauw er een nieuwe laptop in huis komt ga ik jullie direct weer elke dag lastig vallen met m'n gezeur hahahaha...

Deze twee wachtweken duren wel errug lang hoor.... eigenlijk zijn het minimaal 16 dagen want aanstaande donderdag moet ik voor 09:00 uur in het ziekenhuis bloed laten prikken om te kijken of ik zwanger ben en dan kan ik vrijdag bellen voor de uitslag. Eigenlijk moest ik vrijdag bloed laten prikken, maar dan zou ik het hele weekend moeten wachten voor de uitslag dus daarom mag het donderdag al, lief heh!!!

De mensen in het ziekenhuis zijn echt ontzettend lief en ze doen erg hun best om het een bijzonder moment te laten zijn. Mijn man mocht het zaad zelf inspuiten en ze namen echt uitgebreid de tijd voor ons.

Nou zoals ik al zei duren de wachtweken errug lang... en ik heb geen enkel gevoel of ik wel of niet zwanger zou kunnen zijn.... bovendien zouden dat (als ik ze wel had) alleen al bijwerkingen kunnen zijn van de hormonen, dus ben eigelijk wel blij dat dat niet zo is.

Nou ik hoop jullie snel weer ff te kunnen komen opzoeken, want ik mis dit forum echt verschtikkelijk.... zeker nu ik in zo'n onzekere periode zit....

Heel veel liefs en hopelijk tot snel,

Lill ***

Hee lieve Lill from the hill!

Jaaa die laptop moet gauw gemaakt hoor, dit is maar niks!

Wat spannend zeg dat je IUI al 13 dagen geleden is....het lijkt onderhand een halve IVF behandeling hoe je het omschrijft! Welke hormoontjes heb je nu en waar heb je last van?
Dat je donderdag al bloed mag prikken wooow, voor jou lijken de dagen natuurlijk niet vooruit te branden maar het is nog maar 3 nachtjes slapen!

Ik ga heeeel hard voor je duimen dat het BINGO is, meis. En zoniet, dan weet je ons te vinden hier he, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit!

duimduimduim,
veel liefs, Suus

Lieve Lill!
Ik wil even laten weten dat ik met je meeleef!! Ik zal erg hard voor je duimen.
Erg he die wachtweken. Ik kan me voorstellen dat die slopend zijn. Nu maar hopen op een volteffer!?

Dikke kus inge

Terug
Bovenaan