Hallootjes! Hier nog een juni mamma en klein vraagje.

Hey meiden!

Eerst natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Kleine intro.ik ben Elain, 27 jaar en mamma van een zoon die eind december alweer 5 jaar wordt! Imiddels 11 + 3 weekjes zwanger van ons 2de kindje, 15 juni uitgerekend.
Hoe gaat het allemaal bij jullie? Neemt bij iemand de misselijkheid al iets af?
Maar eigenlijk mijn "hoofd" vraagje: Ik heb sinds 3 dagen allemaal kleine bultjes/pukkeltjes op mijn borst en tussen mijn borsten verder zit het nergens op mijn lijf. Heb de ha gebelt en de ass. kon me alleen melden als het niet jeukt is er niks aan de hand...hahah noem die pukkeltjes maar niks ;)

Groetjes Elain

Hey, welkom!
Nou ik daar heb ik ook een beetje last van. Het zijn er maar een paar iedere keer maar wel van die vieze - sorry voor de details. Hormonen - gelukkig niet al te veel in mijn gezicht hoewel mijn huid zeker onzuiverder is geworden. Het schijnt dat sommige vrouwen weer à la puberteit acné kunnen krijgen.. Dus die paar op de borst(en) neem ik maar voor lief.
Misselijkheid had ik al niet zo - behalve als ik teveel fysiek doe. Succes!

Hey!

Even een snelle reactie,..drukdruk ;-)
Ik als schoonheidsspecialst hihi het zijn je hormonen meid! De ene krijgt zeer droge plekjes en de ander juist weer pukkeltjes/bultjes
Het hoort er allemaal bij ;-)

Ga weer veder!!
Doeii
Natas

hé Elain,

Gefeliciteerd en welkom bij de juni mama's:) Ik ben nu 11 wkn+2 dgn. Ben bijna niet misselijk geweest, wel moe en pijnlijke borsten. En meer last van pukkeltjes in mijn gezicht. Misschien krijg je dan nu wel een meisje. Zeggen toch dat die de schoonheid vd vrouw ontnemen? Maar ja het blijft een bakerpraatje hè. gr chris

Hallo Elain,

Gefeliciteerd!

Zelf ben ik nu 14 weken zwanger van ons eerste kindje en ben precies 1 juni uitgerekend (hoop ook niet dat het dan al te lang wil blijven zitten want ik ben 15 juni jarig :)) ach al zou het wel een super mooi verjaardagskado zijn :))

Van pukkeltjes op of tussen mn borsten heb ik niet specifiek last maar wel mn hele rug zit er onder! Echt verschrikkelijk! Gelukkig neemt het nu al ietsje af en heb ik het niet op zichtbare plaatsen. Ook in mn pubertijd heb ik het altijd alleen maar op mijn rug gehad dus dat zullen dan wel hormonen zijn.

Vrees dat we allemaal even door de vervelende kwaaltjesperiode heen moeten bijten.

Veel geluk en plezier met je zwangerschap!

liefs Dametje

Terug
Bovenaan