halo alemaal

halo alemaal ik ben jolanda en heb in november mijn meisje kyara verlooren nu zou ik weer graag zwanger worden nu zegen ze tegen mij dat dat te snel is om dat ik een keizersnee heb gehad als ik dan zwanger raak en als ik dan straks ween krijg kan de wond op de baarmoedr gaan scheuren zegen ze dus word toch wel een beetje bang want dan zegen ze dat het kindje weer ga overlijden en gvaar is voor mij nu heb ik het aan de geokloog gevraagt die zegt nee hoor je mag gewoon zwanger raaken dus beetje tegnstrijdig he weet eigelijk nie goed wat ik moet doen wachten maar wil zo graag nog een kindje en heeft iemand dit ook mee gemaakt en naar hoeveel tyd waaren julie weer zwanger ben nu wel beezig slik niks maar ja de ene zeg dit en de ander dat wat moet ik nu gelooven he want wil het nie nog een keer mee maaken groetjes jolanda

Hoi jolanda

Wat erg voor je dat je je dochtertje hebt verloren.....ik neem aan dat je als je zoiets mee maakt dat je toch wel begeleiding vanuit het ziekenhuis krijgt ......toch ??
Ik bedoel als je in november je kindje bent verloren heb je toch nog wel nacontroles ??

Mijn zus heeft ook een keizerssnede gehad en haar werd inderdaad aangeraden om min. een half jaar te wachten met een nieuwe zwangerschap dit niet alleen om de wond maar ook om je hormoon huishouding weer op orde te krijgen...

Heel veel sterkte met dit alles...

groet marjan

Hoi,

Ik heb ook vorig jaar januari een keizersnede gehad en was ook binnen een half jaar weer zwanger, ik ben nu 35 weken zwanger van de 2e.
Nu heb ik gelukkig niet hoeven meemaken wat jij hebt meegemaakt maar voor het litteken kan je wel weer zwanger raken volgens mij, ik heb in elk geval geen klachten gehad en wat ik hoor is dat bij een zware bevalling na een keizersnede de kans wat groter is dat het litteken scheurt, daarom beval je van een 2e in het ziekenhuis.
ik krijg nu een geplande keizersnede omdat ik een groot kindje verwacht en dan willen ze geen gewone bevalling afwachten, maar dat vind ik niet erg.

Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent en sterkte bij het verwerken van je verdriet, het lijkt me echt verschrikkelijk als je zoiets mee moet maken!

Groetjes Brenda

mv Jonathan 04-01-2005 en verwacht de 2e op 13 maart 2006!

Terug
Bovenaan