Halo allemaal!!

Als eerste allemaal gefeliciteerd! Ik was al een aantal keren op de site geweest en dacht ik ga me ook aanmelden!! Ik ben al moeder van 2 meisjes! En ben nu dus zwanger van nummer 3!!! En ik vind het weer net zo spannend als bij de eerste!!
Ik ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger en uiteraard hoop ook ik dat alles goed blijft gaan!
Ik vind het in ieder geval leuk om aljullie verhalen te lezen!
groetjes!

Hoi,
jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben ook moeder van 2 meiden en zwanger van de derde. Ik ben nu 7 weken. het blijft toch heel erg spannend of alles goed gaat. Ik ben sommige dingen al weer gewoon vergeten van de vorige zwangerschappen.
Hoe oud zijn jouw meisjes? Bij mij is de oudste 4 en de jongste 17 maanden.
Groetjes Lucielle

Hoi Moon,

Proficiat met je zwangerschap, ook de derde zie ik.
Ik heb zelf al twee jongens en dit wordt als alles goed gaat dus ook ons derde kindje ...
Ik ben bijna 7 weken... volgende week krijg ik de eerste echo ...
tot dan blijft het spannend.

lieve groetjes
Ans

Het is echt alsof je alles van de andere weer vergeten bent!   De normale pijntjes herken ik wel, maar je denkt toch steeds: Had ik dat ook bij die andere?? haha!
Ik heb 1 sept mijn 1e echo. Was een beetje laat met bellen, maar ik heb het zo druk en met die meiden om me heen gaat de tijd nu veel sneller!
De oudste is eind juli 3 geworden en die andere word begin september 2!
Ze zaten vrij dicht op elkaar!   Maar wel erg leuk!! Leuk om ook in contact te zijn met mensen die ook voor een 3e gaan!!
Groetjes Moon!

Terug
Bovenaan