Halve dag 'ongesteld'

<p>Hallo,</p><p>Herkent iemand dit:</p><p>Donderdagavond 13 december had ik enorme buikkramp, de dag erna nog maar wel wat minder. Dinsdag 18 december had ik licht bloedverlies, alleen bij afvegen. Woensdagochtend 19 december leek het alsof ik echt ongesteld was, een gemiddelde plas bloed toen ik naar het toilet ging, maar sindsdien niks meer.</p><p>Mijn humeur is in de tijd wel alsof ik ongi ben, emotioneel en humeurig. Heb geen last van mijn borsten, afentoe wel wat maagzuur en licht misselijk.</p><p>Mijn cyclus is sinds ik ben gestopt met de pil (28 augustus) onregelmatig. 1e 41 dagen, 2e 33 dagen en als in nu afgelopen woensdag echt ongesteld was dan 36 dagen.</p><p>Ben benieuwd naar jullie verhalen.</p><p>Groetjes!</p>
 
Heb ik gedaan 23 december en ik bleek zwanger! Het bloedverlies is nog licht gebleven tot 24 december maar echt heeeeel licht en daarna niks meer. Gister voelde ik me voor het eerst misselijk, maar vandaag dan weer niet.Heb gister voor de zekerheid bloed laten prikken bij de huisarts, omdat ik toch erg met dat bloedverlies in mijn maag zit!
 
Heb ik gedaan 23 december en ik bleek zwanger! Het bloedverlies is nog licht gebleven tot 24 december maar echt heeeeel licht en daarna niks meer.  Gister voelde ik me voor het eerst misselijk, maar vandaag dan weer niet. Heb gister voor de zekerheid bloed laten prikken bij de huisarts, omdat ik toch erg met dat bloedverlies in mijn maag zit!
 
Hee gebruiker, dat had ik precies zo alleen kwam het bij mij 1 dag voor ik mijn menstruatie verwachtte. En mijn testen zijn negatief, maar voel me wel zwanger.. snap er niks van! Zit nu bij de huisarts te wachten. Pff
 
Hi Minty,Ik heb de test wel wat later gedaan omdat ik bang was dat de menstruatie alsnog zou doorkomen.Heb net een telefoontje van de huisarts terug. Mijn HCG waarde is nu 9000 en ik ben volgens hem 5 weken zwanger (mijn eigen berekening was 6).Gewoon over een aantal dagen nog eens testen!
 
Terug
Bovenaan