hamburgers

Hoi ik heb een vijf maanden oude zoon die geen borstvoeding wil!! Alleen maar hamburgers, die doe ik dan in de blender en maak zo een sapje met wat cola!! In welke mate is dit slecht voor een kind??
Graag advies in deze moeilijke kwestie!!

Ik waardeer jullie inbreng groetjes boze pappa
 
Tuurlijk.....
Nou goed dan, als ik jou reacties op diverse vragen zie mag ik hopen dat je geen
kinderen hebt.....
Nou weet ik ook wel dat dit niet echt is, als dit immers echt zou zijn zou je nooit zo
met je kinderen omgaan......
Maar als jij gepureerde hamburger met cola lekker vind en het eten liever om je mond
dan in je mond hebt, prima. Eetsmakelijk
 
ha, ha,

ik vind het wel grappig hoor!
Er zijn niet veel mensen die zo veel moeite doen om een flauw berichtje te kunnen plaatsen, want je moet je toch registreren enzo.
Het enige verschil met eerder is dat ze je er nu gewoon uit kunnen gooien, want je bent immers geregistreerd. oftewel, als er klachten binnenkomen over Boze papa dan wordt die eraf gekeild en de toegang wordt hem geweigerd.
(misschien is het geen hem, of misschien wel, en misschien is ie wel 13 ofzo, geintje moet kunnen hoor.)

groetjes Mama van bas
 
Ik ben 16 ern heb net mijn eerste kindje gehad. En als ik die hamburgers wil geven moet ik dat zelf weten want daar is toch iedereen groot mee geworden!!
En als jullie daar niet serieus mee kunnen omgaan, terwijl ik dacht veel steun te vinden dan vind ik jullie slechte mama's!!!! Net mijn moeder die me in de steek heeft gelaten, nadat ze wist dat ik een kind kreeg!!!

Kwade Papa
 
hallo boze papa,
misschien dat je eens kan gaan praten bij het cb wat hun in deze kwestie zouden doen en wat het beste is voor jou kleintje......ik wens je veel geluk en sterkte....
patricia
 
Terug
Bovenaan