hamhamhamham (zomaar wat leuke fotos)

A

Anoniem

Guest
Tja, als je grote zus en je papa en je mama een heerlijk ijsje aan het eten zijn ga ik natuurlijk piepen. Ik kreeg dus een heerlijk hoorntje (zonder ijs) en het smaakte me zo goed!! Kijk maar hoe lekker ik dat zat weg te happen

Hier was ie nog heel......
hamhamhamhamhamhrwramwrammmmmm.... ik kijk er geconcentreerd bij....he, hij is op!!eten jullie ook wel eens zoiets lekkers?  van Milo

Dat zal wel lekker gesmaakt hebben. Dean heeft nog niet door hoe hij zelf kan eten. Soepstengels, lange vingers, rijstewafeltjes, hij weet niet wat 'ie er mee moet.

Groetjes,
Nelly.

WHAHAHA!!! Die vierde (serieuze). GEWELDIG!!!
Ik moet inderdaad maar weer 's wat foto's maken. Loop een beetje achter op de leuke smoeltjes hier. Ga weer even wat interessante foto-onderwerpen verzinnen. (help maar gerust mee als jullie op leuke ideetjes komen!)
Liefs Nelleke

Wat hoor ik nu, krijg jij alleen een hoorntje en gaan jouw papa, mama en zusje in jou bijzijn lekker ijs zitten eten??  Ik zou dat niet accepteren hoor.... Je moet gewoon goed gaan oefenen met woordjes  en dan bij voorkeur het woordje 'ijs'! Laat de woordjes 'papa' en  'mama' maar even achterwege, dat komt wel een keer!!  Als je goed  oefent kun  je de volgende keer duidelijk maken dat jij ook wel ijs lust. Het enige wat je hoeft te doen is continue "IJs, ijs, ijs, ijs, ijs, ijs"!! te roepen. Dan komt het helemaal goed.

Groetjes Siebe

P.s. dat spul is echt heel lekker hoor!!

Waanzinnig, de tweede moest ik gelijk aan koekiemonster denken
whamwhamhamahamaham

hihi

Leuke foto's! Heerlijk koekiemonstertje! Thom  kan ook lekker smullen van  rijstwafeltjes, startkoekjes en aan een ijsje likken vind hij ook heerlijk.
Groetjes mv Thom

Wat heb jij toch een mooi kind, wat een prachtige grote kijkers!

Wat heeft je manneke toch mooie ogen,..
Hij heeft heerlijk genoten, dat zie ik wel!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan