Hamsteren

Jasmijn is de laatste tijd aan het hamsteren.... oftewel.... eten een hele poos in haar mond bewaren voordat ze het doorslikt (niet bij de AH ;o)) en dan vooral op momenten dat ik erge haast heb!
Hebben jullie kids dit ook? en wat doe je ermee? Ik probeer het te negeren, maar op momenten dat ik echt op moet schieten word ik op een gegeven moment boos. Als ze het dan nog niet doorslikt moet ze op de gang totdat ze haar mond leeg heeft...... soms zit ze dan nog minstens 10 minuten op de gang!

Ben benieuwd of er meer zijn die dit doen.

Liefs Trudi mama van hamstertje Jasmijn ;o)

Hoi Trudi,

Eten in zn mondje houden doet Daniel niet, als meneer het niet blieft spuugt hij het "gewoon" effe op de grond...GRRR
Snap dat het je irriteerd als je haast heb.
Sterkte ermee,

Liefs Marina

:)

Leah kliert de laatste tijd ook met eten/drinken: grote slok nemen, lang in de mond houden en er dan - flats - uit laten lopen. En vooral mij aankijken...... hoe reageert mama?
Soms ook zo met eten....
Ik zie het hier als de uitprobeerfase. Kijken wat mama er van zegt/mee doet.........
Lastig, maar de ervaring met de andere kids is dat ze snel doorhebben dat eten (in alle facetten) een manier van 'macht' is.... meestal helpt negeren het beste hier, maar dat kan natuurlijk niet altijd.
Heb je enig idee waarom Jasmijn dit doet? Omdat ze het niet lekker vindt, of om een reactie te krijgen? (grenzen te verkennen)?

Hoi,
Die van mij doet dit ook, met alles brood,kaas, krentjes enz!!
Weet ook niet waarom, maar heb hier niet het idee dat het uidagen is, maar leren/ontwikkelen!

Gr MJ

Terug
Bovenaan