HAMSTEREN....................!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Hebben jullie dat nu ook voorraad inslaan van luiers en billendoekjes?
Haha hier wel heb al een aardig voorraadje staan van luiers en doekjes.
Had ik bij floortje ook en heb toen bijna 4 - 5 maanden geen luiers hoeven komen SUPER gewoon haha.
Nu dus ook weer aan het "sparen".
En jullie?

Liefs Louise

Hahaha, tjah, wel een beetje.... maar aangezien ik eigenlijk geen idee heb hoelang je met zo'n pak pampers doet. en wanneer je over gaat naar een grotere maat durf ik het niet zo goed te kopen.
Heb nu 3 pakken New born staan op het pak staat ong. 1 week dus zou ik 3 weken vooruit kunnen... + alle gratis newborns en een klein pakje wat ik kreeeg van de buurvrouw moet het zo'n 3,5 week zijn... en heb 2 pakken van een maatje groter staan. Er ligt nog een half pak nr 3. wat ik had gebruikt om voor een collega een luiertaart te maken. toen zijn dochter geboren werd.
Doekjes wel zat hoor... heb zo'n 12 pak van zwitsal gekocht kreeg 1 in de etos paket en heb 2 van de kruidvat gekregen. dus heb 15 pakken doekjes liggen :D:D

Als jij me kan vertellen wanneer zo'n ukkie overgaat naar andere maten pampers alle tips zijn welkom... pampers zijn weer in de aanbieding nu dus jah............ :D

Ik heb 1 pak maatje 1 voor in de kraamweek, en maat 2 is van 3-6 kilo.
Dat de kleine meer weegt dan 6 pond ga ik wel vanuit en 6 kilo zal nog wel een paar weken duren dus dat maatje 2 haha kan ik wel inslaan.

Overigens is er nu bij de DA een achtie 3+1 gratis van pampers voor de belangstellenden.

Liefs Marina

pff.......... op newborn staat van 2,5 kilo - 5 kilo
en op maatje 2 van 3 kilo - 6 kilo

Zo heel groot is dat verschil niet.... dus aan mijn 3 en halve pak 1 moet ik wel voldoende hebben toch???

Bij de c1000 zijn ze ook in de aanbieding en m'n moeder zei bij de kruidvat ook.
Ik moet nog wel wat halen, zal ik deze week maar doen.
Wil met de pampers niet teveel inslaan, zonde als hij ze niet meer aan kan.
Heb nu drie pakken billendoekjes geloof ik.

haha dan hebben jullie het nog bescheiden ingeslagen haha of ik absurd ik heb in ieder geval 3 pakjes new born van kruidvat eigen merk had van die gratis bonnen dus vandaar.
Die zijn inprinciepe voor de 1ste week en gaat het eerder niet meer dan is Floortje er blij mee voor haar baby born!!
Verder heb ik 4x nr 2 en 4x nr 3 staan.
Mijn ervaring is dat je toch wel een tijdje in nr 2 zit omdat je dan meer verschoond in het begin en nr 3 is ook wel ff.
Verder heb ik nu zo'n 20 pakken billendoekjes maarja daar heb je nooit genoeg van en heb je altijd nodig.
En er zat idd nog eentje in de etos doos.
Haha echt hamsteren hier maar goed kan het nu maar hebben hoe ik er ff niet naar om te kijken.

@Ja joh met 3,5 pak nummer 1 heb je de eerst week voldoende hoor

liefs louise

Ik heb nog geen luiers voor de baby gekocht!!
Ga ook niet inslaan! Ga natuurlijk wel wat halen, maar aanbiedingen zijn er het hele jaar door dus daarom ga ik nu nog niet gaan inslaan.

Groetjes Anne

hoi heb geloof ik 8 pakken van kruidvat new born staan, gehaald met die gratis bonnen. al mijn collega's 1 ingevuld, hahah.
heb nog 3 doekjes staan dus die moet ik wel halen.
wat betreft overgaan op een andere maat dat verschilt echt per kind, die van mij zijn lang klein en gaan niet snel over op een nw maat mar andere babys weer wel.

Terug
Bovenaan