Hamsters grrrrrrrrrrrrrrrr

Echt leuk joh hamsters!
Tijdens mijn dienst met kerst had peter aan de kids beloofd dat ze wel een hamster mochten. Op zich niet erg maar die beesten maken een herrie.
Op zich logisch aangezien het nachtdiertjes zijn maar het is echt irritant. Ze staan al niet meer opde kamers van de kids want Noa werd iedere keer wakker en dan kwam ze naar onze kamer gerend met de mededeling dat er een spook in haar kamer zat.
Nee noa dat is de hamster, grgrrrrrrrrrrrrrr.
Nou staan ze dus op zolder en 1 is maar aaibaar en de ander bijt meteen in je vingers. Gelukkig gaan ze geen 10 jaar mee maar echt geen hamsters meer hier.

groetjes chimene

Whahahahahahahaha! Ik zou je man naar de zolder verbannen zodat hij kan lijden!! Als hij maar vaak genoeg wakker ligt beloofd hij vast NOOIT meer hamsters!
gr.Ing

*proest*

Bedankt manlief!! Tja, ik heb wel altijd de instelling, wat je eenmaal in huis hebt, daar moet je goed voor zorgen.
Misschien volgende keer op internet kijken wat wel een geschikt huisdier is voor kinderen....(hadden wij ook moeten doen met het konijn. wij hebben een grommend konijn in de achtertuin ;-) )

Terug
Bovenaan