Hand-mond-voet ziekte

Hallo,
Iemand bekend met deze ziekte?
Lieve heeft het nl, en het begon zaterdag met rode vlekjes, zondag werden dat bultjes, en vanmorgen leken het blaren..Dus maar even naar de huisarts geweest..
En het bleek dus de Hand-mond-voet ziekte..
De huisarts zei dat het maar weinig voorkomt..
Gewoon nieuwsgierig dus..
Gr Rina

Hoi Rina,

Ik dacht eerlijk gezegd meteen aan mond en klauwzeer. Maar dat is weer iets anders :) Ik heb een medisch boek met alle kinderziekten en behandelmethoden en zo. Daar heb ik het in op gezocht. Lijkt me dus echt heel vervelend. Er staat dat je vooral uit moet kijken met drinken, doet je meisje dat nog wel genoeg?

groetjes Linda

hi Rina,
wat lees ik nu? Lieve ziek?
Ik heb dr wel eens van gehoord. Niet bij een kindje, maar bij een ouder vh werk!
Is wel besmettelijk geloof ik toch? Heeft ze dr veel last van??
Sterkte ermee en knuffel voor Lieve.

Liefs Sas.

Hoi..Kezfan..
Tot vanmiddag ging het eigenlijk wel oke, met drinken..maar idd, ze wil al minder...iets in de mond is niet prettig..Vaker aanbieden dus maar..
Ze vind de speen zelfs minder lekker!!
Achja, het duurt een paar dagen...
Gewoon maar aankijken..enne mond en klauwzeer is wel vergelijkbaar dacht ik???
Gr Rina

@Saskia..
Ja, die Lieve he..
Echt rot, maarja,,we moeten het ermee doen..
Is idd besmettelijk, via ontlasting..
Dus oppassen...maar het was donderdag ook al besmettelijk..
Dus vrijdag kdv geweest..even afwachten dus maar..Ze poept toch al zoveel door die nieuwe tanden.haha

Tot later..Rina

Hoi allemaal,
Vandaag gewerkt, en op het kdv was nog een kindje met deze verschijnselen..Dus ws ook de hand mond voet ziekte...
Toch gek he??
Zo hoor je het nooit....en nu dus meerdere.
Achja, Lieve heeft er weinig last van..Ziet er alleen niet uit, gelukkig niet in haar gezichtje.
Gr Rina

Terug
Bovenaan