handboek

A

Anoniem

Guest
ja wat zou mij dat fijn lijken zeg, een handboek waar precies in staat hoe je zwanger moet worden en hoe je weet of het raak is. en dan graag wel zo dat het voor elke vrouw het zelfde is.
zit een paar dagen voor mijn nod en net als de afgelopen paar maanden geeft mijn lichaam weer allerlei signalen af. (kleine krampjes, gevoelige borsten, beetje misselijk en sneller moe). maar ja geloof het niet meer aangezien dit al de vierde maand is dat ik dit heb vanaf mijn ei. dus heb besloten dat het bij mijn lichaam hoort. maar het is wel heel frustrerend. ongewild krijg je toch elke maand weer hoop.

het verhaal van de ovu testen als zwangerschapstest heeft me ook aan het denken gezet en mijn nieuwsgierigheid heeft het gewonnen van mijn wilskracht om toch echt tot na mijn nod te wachten met testen. vanmorgen een ovu test gedaan (zit 4 dagen voor mijn nod) en daar zag ik duidelijk 2 streepjes staan. nu voel ik me helemaal vreemd hahaha, maar ja ik heb nog een blikje wilskracht open getrokken en wil toch echt tot minimaal een dag na mijn nod wachten met een echte test. heb zaterdag een feestje en ga voor de zekerheid wel een aantal hapjes uit de weg.

ps. zat eraan te denken om een topic te openen op het zwangerforum om daar aan alle zwangere te vragen of degene die nog een ovu test hebben liggen die willen doen om te kijken of de test bij hun ook postief is. gewoon als een soort test/onderzoek.

nou mijn verhaal is wel weer lang genoeg, fijn weekend alvast voor iedereen

wat zou een handboek inderdaad fijn zijn zeg...

Jij ook en fijn weekend

hey meis.
ik weet het ook niet had het gehoord over die posi testen.. denk zal het hier eens in de groep gooien..

maar ik hoor steeds vaker dat dit dus wel werkt..
dus waarschijnlijk meis kunnen we je feliciteren..

en als je zown handboek hebt uitgevonden he.. bestel ik er direct 1 hihi..

succes met wachten en een heel fijn weekend..

xxx

Heyhey,

Alle kwaaltjes en dingetjes voor niks is ook hier bekend! Wat kan mijn lichaam me voor de gek houden, zeg!

Wel een goed idee trouwens, op het zwangerforum ff die vraag te stellen!

Succes met de laatste dagen wachten, ik mag er nog wat meer!

Liefs Daisy

Heey meid,

Bij jou dus ook al positieve ovutesten!!! Spannend hé?! Bij mij ook nog steeds, het is zelfs zo dat eerst het 2e streepje komt en dan pas de controle streep! Ik ga dinsdag testen, dan is het 2 weken na mn ei dus dan zou het kunnen. Nu maar geduld hebben....

Jij ook veel succes met wachten meid en hoeplijk allebei positief!!!

Liefs ciomama

ps..een handboek zou wel ideaal zijn ja! Misschien een idee om te maken??

Terug
Bovenaan