Handen in de lucht

Vandaag een 4D echo laten maken. Bij de 20 weken echo was is al bang gemaakt dat het kindje niet goed te zien zou zijn omdat het ver naar achter ligt en ik te dik was (dat zei ze niet maar stond wel op de brief hahahah).

Maar goed vandaag met man lief, moeders en schoonzus in de vroegte op stap en dan toch een beetje stress hebben.

Ik heb enorm last van obstipatie maar ziekenhuizen en echo's lijken dit het best op te lossen. :).

In tegenstelling tot wat we verwachten een erg mooi beeld te zien. De jonge man ligt alleen (zoals op alle echo's) tot nu toe vol trots met zijn handen voor zijn gezichtje te dutten. Af en toe wat beweging maar altijd op zijn minst 1 armpje voor het gezicht. Af en toe was het geizchtje erg goed te zien, met name de lipjes, neusje en een onderkinnetje (dat heeft hij van mij).
Ik ben twee weken terug van de trap gevallen en waar ieder kind in de stress zou zitten door mijn stress, zat ons kind met zijn armen in de lucht te zwaaien. Toen ik dat tijdens de echo vertelde zal je in ene uit het niets een enorm grote glimlach en een weggetrokken handje. Zal wel toeval zijn geweest maar heel erg leuk om te zien.

Kortom heel erg genoten en de dvd al een paar keer terug gekeken. We hadden ook 18 foto's of zou dus die komen ook regelmatig weer voorbij.

Fijn paasweekend iedereen!!

Heey wat leuk om te horen. En wat fijn dat je nu regelmatig even de foto's kunt bekijken! Ik ben ook zo benieuwd hoe ons wondertje eruit zal zien, maar ik moet nog even geduld hebben.... geniet er maar lekker van hoor!!
Groetjes Inge

Terug
Bovenaan