handen tekort

Hoi meiden,

Evi lust sinds 2 dagen worteltjes!!!! Goed hé!
Maar eigenlijk kom ik handen tekort met als gevolg dat alles onder zit  , alles lekker oranje. Ik heb eerst en hydrofiele luier (hihihi) om haar heen geslagen en daarover een slab. Potje vast houden, lepeltjes en haar handjes van haar mond weghouden valt niet mee hihi
Ben ik nou zo'n kluns? Hoe doen jullie dat?

groetjes Sonja

boas mag van mij best kliederen,maar niet met wortel.ik krijg het niet meer uit zn kleren.dus misschien heb jij daarvoor een tip voor mij?mijn tip voor jou:ik zet het bordje op tafel en heb zo dus 1 hand vrij om zn handjes tegen te houden,als hij aan wil halen om de lepel uit mn hand te meppen haha.ik snap alleen niet waarom hij dat doet,want hij vind t lekker

Laura in de wipstoel, slabber om. Mijn rechterhand houd haar handjes vast en mijn linkerhand geeft eten. Is alleen een beetje lastig als ik de restjes moet schrapen net op het moment dat zij een hap uitspuugt en met haar handjes erdoor gaat wrijven. Misschien de volgende keer mijn voeten erbij gebruiken?

Hier is het dus af en toe ook een kliederboel!

Groetjes Ilona

hallo

als ik stef fruit/groente-hapje geef is het ook een heel geklieder dit omdat ik geen hand over heb om zijn handjes vast te houden hihi  (ik mis namelijk mijn linkerhand is verder niet erg want kan er alles mee.) maar ik vind het niet erg de wasmachine draait wel weer haha .
behalve inderdaad met worteltjes daar draait de wasmachine niet tegen . dat blijft inderdaad in de kleertjes zitten.

al met al denk ik dat iedereen wel lekker aan het kliederen is haha

groetjes chantal mv stef 27 02 2007

Hallo!

Ik heb helaas geen tip om de kindjes niet onder te kliederen maar wel een tip om ze in de maxi-cosi te zetten als je ze groenten of fruit geeft.
Ik heb dat ook altijd gedaan bij Tijs (nu inmiddels 11 maanden), in de wipstoel had hij veel bewegingsvrijheid, was ook altijd een druk baasje, maar in maxi-cosi kon ik hem met de gordels goed vastzetten en kon hij meestal niet meer zo flink bewegen..haha.

Ik vond het in ieder geval ideaal en heb het gebruikt tot de kinderstoel, daar ging hij met een maand of 8 pas in dus...

succes
Daan mv Tijs (11 maanden)

Quinn gaat in de wipstoel, slabber om en dan nog een plastic slabber. Doekje op de tafel om zijn gezicht te poetsen. Potje voeding op de tafel. Met rechts voeren en met links eventueel zijn handjes vasthouden. Werkt perfect.
Maar Quinn is dan ook een rustig kind.
Groetjes Veerle
P.s. wat ook goed werkt is maar een beetje voeding op de lepel te doen. Dan kan hij minder spetteren.

Terug
Bovenaan