handig...

A

Anoniem

Guest
Hoi,
ik heb laatst een tweede wipstoel gekocht. Deze staat nu boven op Quinn zijn kamer samen met de babygym. Dit is echt heel handig. Eerst moest ik hem steeds in bed leggen als hij boven was en ik even snel wat wilde pakken of doen.
Nu zet ik hem dan gewoon in de wipstoel met de babygym erbij. Ideaal.
Misschien ook wat voor jullie...
Groetjes Veerle

hadden wij ook al, ik vind het heel handig als Floor haar bedje heeft ondergespuugd en ik snel moet verschonen. Dan kan madam even 'veilig' weggelegd worden.
groetjes,
Ruth

wij hebben ook op iedere verdiepig/kamer wel een autostoel/maxi cosie of een speelkleed en speelgoed,

idd heel handig, kan ik rustig de was doen ofzo, eff in bed leggen vind ik geen optie bed is namelijk een slaapplek en geen speelplek

dat hebben wij hier ook ja. heel handig. ik heb een speelkleed in zijn kamertje liggen. het bedje vindt ik inderdaad ook een slaapplek en geen speelplek.

liefs marijke

hoi hoi

ik heb ook een tweede wipper boven staan makkelijk
als ik de was aan het doen en of aan het strijken ben zit ze gezellig bij me

vind het geen doen om in haar bedje te leggen in het begin deedt ik het wel maar je merkte dat ze in de war raakte en als ze echt moest slapen begon ze te miepen ( met andren woorden ze haalt me er toch zo weer uit) toen hebben we nog een wipper aangeschaf en gaat super

groetjes mariella

Hoi

Idd erg handig... Ik heb maar een woonkamer en een slaapkamer en kleine hal... Maar heb in slaapkamer en autostoeltje (heb geen auto hihi wordt ie nog eens gebruikt) als ik de was of ga douchen zit hij hier in met veel speelgoed hihi.... In woonkamer de box/wipstoel niet meer op de grond omdat hij anders de hele kamer doorgaat.... En als ik moet koken/afwassen/toilet moet dan zit hij in de buggy in de hal... Zo ziet hij me constant en gaat hij niet gillen zodat ik ff de dingen kan doen in rust...

grt suuz mv joshua 8-2-7

Terug
Bovenaan