Handig!

Haha, ben ineens al aangemeld voor kraamzorg. Moest de verzekering nog inlichten over de zwangerschap, en zij regelen blijkbaar ook de kraamzorg. Hopelijk krijg ik dezelfde als de vorige keer, hadden toen ook een stagiaire erbij en dat was echt super! Ga nu weer aangeven dat een stagaire welkom is. Schijnt toch vaak niet zo te zijn. Hoe denken jullie daarover en zin jullie al aangemeld?

Hoi..
Zo hé dat is lekker op tijd!
Ik wacht nog even tot de tweede echo. Is dan weer alles goed, dan ga ik gelijk alles ff regelen.
Mijn vriendin had ook een stagiaire, maar op een gegeven moment werd het wel erg gezellig, en liepen ze de hele dag te kletsen en teuten.
Mijn schoonzusje beviel het juist super een stagiaire!
Heb t zelf nooit gehad. Mijn laatste kraamhulp kon echt niet koken, dat vond ik echt helemaal jammer!
Ga nu vragen om een kraamhulp met kookervaring, hahahaha.. ;-)

Hallo,

Ik ben nog niet aangemeld maar eind van deze maand ga ik het wel doen en ik ga vragen voor dezelfde vrouw van 2 jaar geleden. Het was een Antilliaanse vrouw die van aanpakken wist.

Ook ik heb me aangemeld! Binnen een paar dagen een hele map toegestuurd. Ik heb ook om dezelfde kraamhulp gevraagd die ik 1,5 jaar geleden had. Echt een super leuke meid die behalve haar werk goed deed ook nog eens heel gezellig was.

Ik heb mij nog niet aangemeld.

Ben ook niet zo bekend in deze regio (nog niet zo lang geleden verhuisd) en dit is mijn eerste kindje dus weet ook niet zo goed hoe te selecteren. Nog tips?

Hej Es, bij de verzekering kon ik postcode invoeren en kwam naar voren wat in de beurt zat. Zaten ook beoordelingen bij. Misschien heeft jouw verzekering ook zoiets?

Terug
Bovenaan