Handige app borstvoeding tracken

Hallo iedereen,
Ik ben pas mama geworden en wil graag de borstvoeding tracken via een app. Ik zie een hoop apps hiervoor, maar lees in de reviews wel steeds wat relevante kritiek dus ik dacht: misschien kan iemand hier me helpen. Het is voor mij belangrijk dat ook mijn partner kan mee tracken en de app gesynchroniseerd is. Heeft iemand goede ervaring met een bepaalde app?
Alvast bedankt!
 
Ik denk niet dat het helemaal is wat je zoekt (kan namelijk niet door je partner ingezien worden) maar ik vind deze app erg handig!

https://apps.apple.com/nl/app/borstvoeding-kolven-dagboek/id838762361
 
Wij gebruiken Baby Daybook, heel fijne tracker voor alles, ook borstvoeding! Je kunt hem idd ook syncen met je partner =)
 
Wij gebruiken de Baby+ app. Een hele fijne app om voeding te tracken, je kunt hem namelijk ook pauzeren. Je kunt nog veel meer met de app bijvoorbeeld de luiers invoeren.
 
Hallo,Wij gebruiken, op aanraden van een vriendin, ook baby daybook.
Deze app is heel uitgebreid, zelfs de gratis versie is heel uitgebreid.
Je kunt tijdens het borstvoeding geven pauzeren en ook wisselen van borst. De app geeft door middel van een stip aan welke borst je voor het laatst had. En in een overzicht boven in beeld kun je precies zien hoeveel minuten borstvoeding je hebt gegeven per kant, hoeveel luiers er zijn verschoond + nat en/of vies.
Je kunt ook tracken hoeveel ml je hebt gekolfd en flesjes gegeven en noem maar op...??? Je kunt het zo gek niet bedenken, met betrekking tot je kind, of je kunt het bijhouden in de app.

Oh ja, en het synchroniseren gaat automatisch. Zelfs zo goed dat mijn man op het werk kan zien dat ik de borstvoeding heb gestart in de app..?
En als jij hem start kan de ander m stoppen, dat vind ik zelf wel makkelijk.
 
Wij hebben altijd baby tracker gebruikt. Is helemaal gratis en je kan zelf de opties die je wilt aan en uitzetten zodat je de functies die je niet gebruikt ook niet ziet.
 
Terug
Bovenaan