handige schoonvader/babykamer

Vandaag komt mijn schoonvader planken zagen voor de babykamer! Daarna kan ik ze schilderen en komt hij ze ophangen! Ook de mini prinsessenkapstok wordt straks opgehangen! Dan is de kamer bijna af!

Lekker joh! Wij hebben het kamertje ook zo goed als af. Sinds gisteren hangen gordijnen en schilderijtjes en die maken het geheel erg compleet. We moeten nu alleen nog wachten op de lakentjes en kussens (voor in de stoel om te voeden) die mijn moeder aan het naaien is (zal haar kennende geen week duren) en de commode strakjes verplaatsen (maar dat kan best dat we dat op het laatste moment doen, aangezien deze nog voor Tijn in gebruik is en strakjes voor 2 kids gebruikt zal worden. Geeft me rust dat het zo goed als af is, hoop dat dat voor jou strakjes ook het geval is!

groetjes Natasja

Oeps...wat moeten wij nog veel dan: het kamertje moet nog gedeeltelijk afgetimmerd, dan nog geschilderd, ik moet alle spulletjes nog uitzoeken, en dan moet onze eigen slaapkamer ook nog opgeruimd.....nog (minstens) 9 weken te gaan...! hihihi Wat gaan jullie de komende weken doen? Als je nog tijd over hebt....weet ik nog wel iets hihihihihihi

Ik ben jaloers op jullie!!!! Wij moeten nog eerst VERHUIZEN!!! Pas op 29 maart passeert de koopakte. Dan kunnen we aan de slag in het nieuwe huis, beginnende met de babykamer! Pfff, dat is 3 weken voor mijn UD. Ik hoop echt dat ze wat later komt of in ieder geval niet te vroeg! De timing is echt k#t...

Terug
Bovenaan