handige tips gevraagd om zwanger te worden

A

Anoniem

Guest
hoi meiden
Ik ben nu bijna een jaar geleden gestopt met de pil. We hadden nooit verwacht dat ik nog niet zwanger zou zijn. Maar dat is toch het geval. Ik weet best dat het vaak nog veel langer dan een jaar kan duren voor je zwanger raakt. Toch willen we het zo ontzettend graag nu. Ik weet dat je na een jaar naar de dokter kunt gaan voor onderzoeken. Toch heb ik nog steeds de hoop om via de natuurlijke weg zwanger te kunnen worden. Hebben jullie misschien handige tips om het zwanger worden een  beetje te helpen. Ik weet inmindels ongeveer mijn ovulatie dag. Ook heb ik wel eens gehoord dat het zowel voor de man als de vrouw niet verstandig is om rond die tijd veel alcohol te drinken. Hebben jullie nog andere tips om zwanger te worden.
alvast bedankt
bloem

hoi bloem,

ik kan je geen tips geven. wij beginnen net aan onze eerste ronde. heb 14 nov mijn nod. afwachten dus.
voor jullie is het al een hele lange tijd afwachten. ik hoop voor je dat het binnen kort snel raak mag zijn. ik ga in ieder geval wel alvast voor je duimen. want ja zeg nou zelf iedereen wil zo graag zwanger worden en dan ook nog eens zo snel mogelijk. en als je dan soms leest dat het na de eerste ronde gelijk raak is. dan baal je wel ffies. dus meid veel sterke met afwachten!! en misschien dan toch maar langs de dokter. misschien heeft hij/zij nog tips voor je! succes...

xx dd

Hallo!!

EEn jaar.........pffffff

Ikzelf ben nog niet zolang bezig (4 maanden) maar heb wel een aantal tips waar je misschien wat aan hebt...

Ik heb op dit forum verhalen gelezen van vrouwen die veel baat hadden bij ovulatietesten, moet je maar eens lezen, verderop op het forum.....

Ik heb op internet gelezen dat "doggystyle"een goed standje is, omdat het dan diep bij je naar binnen wordt gebracht (ja, op een serieuze site) Na het vrijen is het slim om met je benen en billen omhoog te blijven liggen, zodat je zoveel mogelijk binnen houdt (het klinkt allemaal wat banaal. maar he, kleine moeite toch?...

Ik las ook van een andere forum bezoekster over dat mannen ook foliumzuur kunnen slikken, dat zou goed zijn voor het zaad, zeker als je partner rookt...

Tis niet veel, maar alle beetjes helpen....toch??
Veel succes, ik hoop dat je snel wordt verblijd

Groetjes Loes

Terug
Bovenaan