Handjes en voetjes voelen.

A

Anoniem

Guest
Ik ben helemaal in ban van mijn buikje af en toe. Die bwegingen heerlijk. Nu kan ik sinds vandaag ook echt harde ledemaatjes voelen van buiten. Echt gek. Knietjes, elleboogjes etc. denk ik. Ik druk er soms tegen en dan krijg je reactie. Echt leuk maar dat kan geen kwaad toch??

Juf anne 28 week

Wat een heerlijk gevoel he!?
Zo leuk dat je nu al met je kleine kan "spelen" (kan idd geen kwaad).
Ik ben wel een beetje jalours; ik voel mijn kleine wel regelmatig, maar nog niet echt naar buiten toe zeg maar... Misschien komt dat nog...
En als ik mijn hand op mijn buik leg (of het getrappel aan mijn vriend of moeder wil laten voelen) trekt mn beeb meestal weg
Dit is eigenlijk al vanaf het begin dat ik de beeb begon te voelen zo, bij mijn zoontje was het juist andersom; zodra ik mn hand op mn buik legde kwam ie ernaar toe...
Tja, misschien verandert dat nog of dit kindje heeft echt een heel ander karakter dan mn zoontje (= extreem sociaal)
Ach nog 10+ weken wachten en dan zullen we wel zien...

Liefs Nika (27,1w)

Hoi,

Ik vind dit wat het contact met de baby betreft altijd de mooiste tijd van de zwangerschap. Je voelt allerlei lichaamsdelen voorbij komen, ik voel ook waar het kontje en waar hoofdje ligt en dus ook de rug. Maar voetjes, knieën en handjes voelen heel speciaal omdat het nog zo klein aanvoelt en zo het  lekker door je buik beweegt. Het ontspant mij altijd lekker.
De baby reageert wel heel sterk op mij, maar als ik er een ander bijroep, is tie vertrokken. Zelfs mijn man heeft hem/haar nog nooit echt gevoeld. maar dat is bij geen van allen nog echt gelukt. Dat vind ik voor hem niet leuk. Hij zelf zit er niet zo mee, gelukkig. Ik vind het zelf (heel aso) niet zo erg, want dit is de enige periode dat de baby helemaal van mij is. Na de geboorte heeft het meteen 5 brusjes die hem of haar ook willen vasthouden, knuffelen enzo.
Francien

Terug
Bovenaan