Handtekeningen gevraagd van (as) moeders en vaders


Handtekeningen van as moeders en vaders gevraagd voor de petitie 'Recht op autonome keuze van de zwangere!'

http://autonomezwangeren.petities.nl

Herbevestig je ondertekening na het ontvangen van een mail.

Dit is een actie van vrouwen vóór vrouwen, om zaken definitief te verbeteren in de Nederlandse verloskunde.

De vrouw centraal, maar dan echt!
Onze dank is zeer groot.
 
nou heb die petitie eens gelezen
en ik denk dat de regering niet zo dom is om teveel ziekenhuizen te sluiten zodat mensenlevens in gevaar komen te staan
en ten tweede wat ik me afvraag waarom is het in die petitie alleen maar vrouwen en baby's waar zorg over word gedeelt
hoe zit het dan met ouderen in jullie petitie of gewone mensen
echt sorry snap echt niet hellemaal waarom wij hier elke keer mee lastig gevallen word
als het echt zo een groots probleem was dan had het ook wel op het nieuws geweest
en dan was het ook al in de 2de en 1ste kamer besproken
want de regering verdient alleen maar aan ons en als hun teveel streekziekenhuizen sluiten dan zal het levens kunnen eisen en zo verdient de staat dus niks meer aan ons dus ja zo dom zullen die lui in de eerste en tweede kamer toch niet zijn

 

Alert!

Het is niet verstandig de petitie te ondertekenen als je het normaal vindt dat ze je de mond snoeren, je half informeren, manipuleren en commanderen.

NIET TEKENEN hoor als je het normaal vindt dat je geen ruimte krijgt om overwogen je keuze te maken en een eigen mening wil vormen over zaken die jezelf en je kind aangaan.

Teken de petitie vooral ook niet als je prijs stelt op persoonlijke doorlopende bij het verloop van het proces passende begeleiding gedurende je zwangerschap en bevalling.

http://autonomezwangeren.petities.nl


 
Beste Midwiferybusiness,

Het is prima dat je zwangere vrouwen ergens op wil wijzen, het is ook prima dat je een oproepje plaatst voor een petitie. Maar het feit dat je ons een mening opdringt is helemaal niet oke. Dit is niet het eerste bericht wat ik van je lees, dat nogal dwingend opgesteld is. Iedereen hier heeft een prima verloskundige of gynacoloog, en kan daar terecht met alle vragen! Het is ook helemaal niet correct, dat je ons keer op keer nogal negatieve dingen over de huidige gang van bevallen door onze keel duwt!

Succes met je petitie verder, maar laat iedereen die niet wil tekenen in hun waarde graag!

 
Ik vraag me steeds af wie je bent...Midwiferybusiness is een organisatie waar VK zich bij aan kunnen sluiten.
Je komt niet erg professioneel over moet ik zeggen. De manier waarop je inderdaad je berichtjes op stelt en vooral de reactie op de reacties van dit bericht vind ik erg onprofessioneel. Het is bijna een puberale reactie....
 
Terug
Bovenaan